“Heerlijke plek om te lunchen.”
Beoordeling van Café restaurant Hegeman

Café restaurant Hegeman
Geclassificeerd als nr. 2 van 3 Restaurants in Schoonloo
4 weken geleden beoordeeld

Tijdens een fietstocht door Drenthe bij deze eetgelegenheid aanbeland, lekker geluncht. Zelf een uitsmijter, 3 eieren, met champignons, uien, paprika en spek.
Zeer smakelijk. Echtgenote had een wrap met pittige kip, die ook goed smaakte.

Kortom geen vervelende plek om te stoppen, tijdens fietstocht of wandeling in Drenthe.

Datum van bezoek: augustus 2021

24 juni 2021 beoordeeld

Twee keer op .het terras een uitsmijter gegeten hij was geweldig lekker.Een keer in restaurant gegeten na reservering
Bediening is vriendelijk.en eten vonden wij erg goed met redelijke prijs.In mijn ogen een goed restaurant.

Datum van bezoek: juni 2021
17 juni 2021 beoordeeld

Mooie stek/ schaduw terras/ vriendelijke bediening maar… ik at een broodje spar ribs pulled. Was lekker en goed verzorgd. Bij afrekening gaf ik tip om de gemarineerde spare rib teverbeteren door rib voor marineren te ontvliezen. Dit werd niet gewaardeerd-elke klant wil het anders. Vervolgens moest ik voor 3 weizen 0,5 ltr € 24 !!!! Euro betalen. Bij navraag zei waardin dat ze gewoon de dubbele prijs had berekend van het gangbare glas 0,3
Geen tegemoetkoming, geen excuus, geen drankje van het huis. Zo jammer dit. Waar is het echte horeca-vak gebleven?

Ik heb me er niet aan geërgerd verder, mijn verlies genomen en weer verder genieten van mooie Drenthe

Datum van bezoek: juni 2021
14 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag wilden wij even gezellig wat eten en drinken op het terras bij Eetcafé Hegeman. Er waren meerdere tafels vrij en het zag er gezellig uit. Wij zaten nog geen 5 minuten of de "gastvrouw" kwam langs met de mededeling " zo wat dachten jullie wij pikken deze tafel maar in". Vervolgens nam zij een opgevouwen krant die op tafel lag mee en de menukaart. Wij waren te verbouwereerd om iets terug te zeggen. Onze spullen gepakt en verder gefietst. De reviews lezende is dit een niet onbekende behandeling van de gasten. Dergelijk gedrag is een dergelijke gelegenheid onwaardig en het zou de eigenaar sieren deze signalen ter harte te nemen.

Datum van bezoek: mei 2021
5 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke asperges en gastvrije ontvangst
Na een etappe Pieterpad is het goed toeven op het terras bij Hegeman. Wie wil dineren kan beter reserveren want het is een hotspot. We hebben top asperges gegeten en werden erg aardig ontvangen. De gastvrouw had aan het einde van de avond zelfs even tijd voor een praatje. Dit familiebedrijf is een bezoekje waard.

Datum van bezoek: mei 2021

Reizigers die Café restaurant Hegeman bekeken, bekeken ook

In Café restaurant Hegeman geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.