“Heerlijk gegeten !”
Beoordeling van Sukade

Sukade
Geclassificeerd als nr. 1 van 38 Restaurants in Meppel
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in een fijne ambiance.
De gerechten zijn prachtig opgemaakt en de smaken zijn prachtig op elkaar afgestemd.

Datum van bezoek: augustus 2021

11 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant verstaat de kunst om hun gasten te verwennen. Bij binnenkomst wordt je welkom geheten door de gepassioneerde Thomas die je direct het gevoel geeft dat het een mooie avpnd gaat worden. Het verrassingsmenu van 4 gangen was top! Creatieve gerechten met verrassende smaakcombinaties en mooie presentatie. De bijpassende wijnen die zijn partner Jolene geselecteerd had waren stuk voor stuk spot on qua smaakbeleving met het bijbehorende gerecht.
Mooi strak interieur met mooi strijklicht door de ramen maakt de sfeer compleet.
Deze avond vergeet ik niet licht meer.
Dank aan onze vrienden die ons hier mee naar toe hadden genomen!

Datum van bezoek: augustus 2021
14 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor moederdag een 4 gangen menu opgehaald bij dit mooie restaurant in Meppel. We moesten vanuit Assen komen en het ritje was het meer dan waard. Wat hebben we genoten van de diversiteit aan smaken!
De beschrijving was helder en makkelijk zelf thuis verder te bereiden.
Als voorgerecht een heerlijk vegetarisch gerecht, maar ook vis en sushi. Alle smaken kwamen hier samen; zout, beetje zuur, fris, pittig en een "bite". Zo ging het bij de andere gerechten ook.
Aanrader voor iedereen die lekker wil eten.
Wij komen zeker terug als het restaurant weer gasten mag ontvangen!

Datum van bezoek: mei 2021
12 mei 2021 beoordeeld

Coronatijd, dus enkel het terras tot 1800u op een frisse middag maar we wilden Sukade meemaken en we hebben een heel fijn diner'tje gehad. Hele originele kaart, perfect bereid. Hiervoor ga je uit eten: personeel met verstand van eten in een hele ontspannen omgeving.

Datum van bezoek: mei 2021
16 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op 1 van de laatste enorm warme dagen van het jaar s avonds lekker ontvangen op het terras met een aperitief en een voorgerechtje. Daarna naar binnen en het diner voorzetten met nog 4 heerlijke gangen vis en vlees. Uiteraard met bijpassende wijnen.

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die Sukade bekeken, bekeken ook

In Sukade geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.