Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Mooie vlucht

Mooie vlucht. Echt enorm genoten. ike was ook echt een enorme legend. Verder heeft hij alles ook ... meer lezen

2 dagen geleden beoordeeld
Julianjager
Luchtruim belevenis XXL!

Dé ultieme luchtreis, vakkundig begeleid door de ervaren piloot Ike. Een onvergetelijke belevenis ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
biancasF4712ZJ
Lees alle 34 beoordelingen

Beoordeeld op 21 augustus 2016 via mobiele applicatie

Beste Ike

Nogmaals bedankt voor een onvergetelijke avond. Wat hebben we gelachen met zen allen. Even net
Alsof landen, door het mais en andere kapriolen uithalen. Het was top.

Gr Tijmen koelewijn

Datum van activiteit: augustus 2016
IkeVisser, Eigenaar van IKEAIR, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 februari 2017

De passagiers zetten de toon....daag mij niet uit...en natuurlijk wel doen. Een en al plezier...dank daarvoor.

Beoordeeld op 4 augustus 2016

Een ballonvaart was een wens, die door met deze Ikeair te vliegen een prachtige ervaring werd. De begeleiding was goed. Meehelpen met uitpakken en opblazen van de ballon, ook na de vlucht het weer samen inpakken van de ballon. De rust en stilte boven het land te vliegen, maar ook de rust, ervaring van Ike geeft een goed gevoel. We hadden een zeer goede landing. Ook de ceremonie werd op een erg leuke manier gedaan. Ik vond het een geweldige belevenis en kan het een ieder aan raden. Ik zou zo nog een keer gaan.

Datum van activiteit: augustus 2016

Ben mij zo goed bewust dat 'gewone' passagiers niet bestaan. Elke passagier is speciaal en komt met een wens om een pracht avond/avontuur te beleven.... aan ons de taak om daar heel zorgvuldig mee om te gaan.

Beoordeeld op 31 juli 2016

We hebben met Ikeair een ballonvaart gemaakt en enorm genoten. Ike en zijn crew maken er een belevenis van. Je helpt met het opblazen van de hete luchtballon en na een prachtige tocht help je ook weer om de ballon op te bergen. We hebben de tocht samen met andere onbekende passagiers gemaakt, de sfeer was gezellig. Dat betekende dat we met zijn allen de taak op ons namen erg leuk om te doen.
Onderweg vertelde Ike het een en ander over de vaart, bijvoorbeeld hoe hoog we waren. we kijken terug op een een bijzondere ervaring. Ook de ceremonie na de vaart voor passagiers die voor het eerst meegingen, wordt door Ike op een erg leuke manier gedaan. Kortom het is zeer de moeite waard om een keer met Ikeair mee te gaan. Je zult een prachtige ervaring rijker zijn.

Datum van activiteit: juli 2016

Voor ons als crew team is de beloning van de avond dat de passagiers in volle tevredenheid naar huis gaan. Zowel voor, tijdens en na de ballonvaart hopen we dat ontspanning en plezier overheersen. Dan pas kan het voor ons en de passagiers een topavond worden.

Beoordeeld op 15 juni 2016

Een ballonvlucht is natuurlijk sowieso een belevenis. Ike geeft hier echter nog een extra dimensie aan en weet een extra beleving mee te geven aan de vlucht. Door vanuit Frederiksoord op te stijgen wordt je tevens getrakteerd op een prachtige omgeving om vanuit de lucht te zien, met enorme natuurgebieden en prachtige landhuizen...

Datum van activiteit: mei 2016
IkeVisser, Eigenaar van IKEAIR, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 februari 2017

"Onderscheidend" willen zijn is niet een doel op zich, maar is een heel mooi resultaat dat betrekking heeft op de inzet van het hele crew team.

Beoordeeld op 7 juni 2016

Voor mij was het de eerste keer in de luchtballon. Een super mooie ervaring! Ike is een gezellige man met humor. Prachtig hoe je van boven alles kunt bekijken!

Datum van activiteit: juni 2016

Leuke passagiers maken het verschil en de belevenis kostbaar. Dan is het samen zijn in de mand sowieso gezellig....