Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Mooie vlucht

Mooie vlucht. Echt enorm genoten. ike was ook echt een enorme legend. Verder heeft hij alles ook ... meer lezen

Beoordeeld op 20 september 2020
Julianjager
Luchtruim belevenis XXL!

Dé ultieme luchtreis, vakkundig begeleid door de ervaren piloot Ike. Een onvergetelijke belevenis ... meer lezen

Beoordeeld op 4 september 2020
biancasF4712ZJ
Lees alle 34 beoordelingen

Beoordeeld op 15 juni 2016

Een ballonvlucht is natuurlijk sowieso een belevenis. Ike geeft hier echter nog een extra dimensie aan en weet een extra beleving mee te geven aan de vlucht. Door vanuit Frederiksoord op te stijgen wordt je tevens getrakteerd op een prachtige omgeving om vanuit de lucht te zien, met enorme natuurgebieden en prachtige landhuizen...

Datum van activiteit: mei 2016
IkeVisser, Eigenaar van IKEAIR, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 februari 2017

"Onderscheidend" willen zijn is niet een doel op zich, maar is een heel mooi resultaat dat betrekking heeft op de inzet van het hele crew team.

Beoordeeld op 7 juni 2016

Voor mij was het de eerste keer in de luchtballon. Een super mooie ervaring! Ike is een gezellige man met humor. Prachtig hoe je van boven alles kunt bekijken!

Datum van activiteit: juni 2016

Leuke passagiers maken het verschil en de belevenis kostbaar. Dan is het samen zijn in de mand sowieso gezellig....

Beoordeeld op 7 juni 2016

Super ervaring. Je stijgt op en dan de stilte om je heen. Wonderlijk. En de natuur en omgeving beneden je. Geweldig. We gingen over nationaal park Dwingelderveld. Wouw!!

Datum van activiteit: juni 2016

Inderdaad wouw......voor mij ook nog elke keer een voorrecht om deze bekende gebieden vanaf de grond, ook vanuit het hemels perspectief te aanschouwen.

Beoordeeld op 1 juni 2016

Mijn eerste ballonvaart gewonnen met een wedstrijd. Heb er echt van genoten, Top piloot met veel ervaring en humor , een geweldig team aan de grond. Van begin tot eind een feest.

Datum van activiteit: mei 2016

Daar doen we het voor...dank voor je reactie namens het hele crew team.

Beoordeeld op 27 oktober 2015

Wij hebben een geweldig personeelsuitje gehad. Met 2 balonnen in het weiland bij ons kantoor opgestegen, echt geweldig!

Datum van activiteit: juni 2015

Met zo'n leuk team karakters bij elkaar valt er veel te beleven....daarvoor is het ballonvaren uitermate geschikt. Waarbij de karakters garant staan voor humor en plezier.