“verrassing”

Zaagkoele
Geclassificeerd als nr. 7 van 15 Restaurants in Dwingeloo
Keukens: Belgisch, Nederlands
30 september 2020 beoordeeld

een pannenkoekenhuis met aardig menu. Een calzone van een pannenkoek, dus met een Italiaanse swing maar wel erg lekker.

Datum van bezoek: september 2020

8 september 2020 beoordeeld

Gezellig restaurant in het Centrum van Dwingeloo, met een goede kaart. Waren aangenaam verrast door de gastvrijheid en de kleine maar gevarieerde kaart. Heerlijk gegeten en gezellig personeel.

Deze week zelfs nog een keer terug gegaan om meer van de kaart te proberen, viel wederom niet tegen. Vooral de vleesgerechten van de Lava-grill zijn super lekker!

Zeker een aanrader als u in de buurt bent!

Datum van bezoek: september 2020
2 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi restaurantje met heel prima eten. Fijn menu, naast pannenkoeken ook een goede keuze grill gerechten. Die zagen er op de andere tafeltjes ook echt heel lekker uit.
De pannenkoeken waren goed, toetjes ook!
Fijn restaurantje om te eten!

26 augustus 2020 beoordeeld

Wij hebben gisteren bij "de Zaagkoele"gegeten en zijn toch teleurgesteld. De spek-kaaspannenkoek was niet gaar en ik heb de hele avond een naar gevoel in mijn maag gehad. De Mixed Grill van mijn nam en zoon was niet geweldig. De biefstuk was redelijk, echter de kip en varkenshaas waren droog.
Bij het afrekenen wist de serveerster niet waar we gezeten hadden.
We vonden het vreemd dat we geen gegevens (naam, adres telefoonnummer) op moesten geven ivm de Corona maatregelen.
Jammer, we hebben hier eerder prima gegeten.

23 augustus 2020 beoordeeld

Een verrassend restaurant, gezellige inrichting en een heel vriendelijk welkom.
We hebben genoten van het voor -,hoofd- en nagerecht. Het was heerlijk, super lekker, mooi opgemaakte borden.
Het was een relaxt avondje uit !
Voor herhaling vatbaar. Top!

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Zaagkoele bekeken, bekeken ook

In Zaagkoele geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.