“ bezoekje”

Restaurant Het Hof van Dwingeloo
Geclassificeerd als nr. 4 van 13 Restaurants in Dwingeloo
Keukens: Nederlands
Beschrijving: bij "t Hof van Dwingeloo". In ons sfeervolle restaurant is het goed verpozen voor jong en oud. De gemoedelijke sfeer, nostalgische uitstraling en onze voortreffelijke keuken staan garant voor het motto: "Ons huis is uw thuis" In ons sfeervolle restaurant kunt u volop genieten van een keur van gerechten. Zowel à la carte als plateservice. Of u nou alleen of met een groep bent, voor ons maakt het geen verschil. We serveren menu's van € 5,00 tot € 25,00 per persoon. De menukaart wisselt met de seizoenen en er is altijd keuze uit verschillende vlees, vis en vegetarische gerechten. Voor de kinderen zijn er speciale kindermenu's waarbij ze meestal zelf het ijsje mogen maken. Tevens hebben wij voor de kinderen een gezellige speelhoek ingericht en bij mooi weer kunnen ze zich uitstekend vermaken in de speeltuin.
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

ogv recensies hier eens bezoekje gebracht. zeer vriendelijke en attente ontvangst. heerlijk gegeten en de prijs viel erg mee. aanrader!!!

Datum van bezoek: maart 2020

4 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier vanavond gaan eten op basis van recensies. Het was verrukkelijk.
De sfeer is zeer gezellig. Bruin café met bijpassende inrichting. Rechts sjiek ingedekt en links café.
Kaart is uitgebreid met keuze uit vegetarisch, vis en vlees. Daarnaast nog een dag special.
Bediening is vriendelijk en behulpzaam. Het eten was zeer smaakvol en de portie zijn aan de grote kant. Na het voor en hoofdgerecht was het voor mij voldoende. Erg lekker.

Datum van bezoek: maart 2020
26 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Buiten stond een bord met als aanbieding een driegangenmenu voor maar € 19,50. We besloten het gewoon te doen en daar hebben we geen seconde spijt van gehad. Heerlijke mosterdsoep vooraf, als hoofdgerecht biefstuk met groente, friet en aardappels en als toetje heerlijk ijs. En dat alles in een restaurant met een heerlijk ouderwets aandoende inrichting. Heel gezellig en heel lekker, een absolute aanrader.

Datum van bezoek: februari 2020
21 februari 2020 beoordeeld

Een fijne afsluiting van de vakantie, een heerlijke warme maaltijd in een rustige omgeving. Prettige ontvangst, fijne kaart met voor ieder wat wils, rund, varken, vis, vegetarisch. Juiste hoeveelheid porties. Attente bediening. Speciaal boerenfriet aanbevolen.

Datum van bezoek: februari 2020
7 januari 2020 beoordeeld

Kroeg, eetgelegenheid en snackbar in een. Sfeervolle gelegenheid waar je graag terugkomt. Bovendien is er een leuk terras.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Restaurant Het Hof van Dwingeloo bekeken, bekeken ook

Dwingeloo, Drenthe

In Restaurant Het Hof van Dwingeloo geweest? Deel je ervaringen!