Drouwenerzand Attractiepark
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuk park!

Samen met vriend en dochtertje van 2 jaar geweest. Wij hebben een geslaagde dag gehad. Mijn dochter ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
ingep557
Leuk dagje gehad!

Wij zijn vandaag met 3 kids (7/5/1) naar dit park geweest. Het kwam op ons neer op een grote ... meer lezen

3 weken geleden beoordeeld
indonesia82
Best, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 149 beoordelingen

Beoordeeld op 12 oktober 2019

Een heel leuk park, gezellig, niet duur en zeker een aanrader voor ouder met kinderen.
Er is 1 maar als je klachten hebt dan zijn ze niet thuis.
Tot 2 maal toe gevraagt of ze mijn mail wilden beantwoorden maar dat doen ze dus niet, zelfs niet als het om mensen hun gezondheid gaat, jammer maar waar.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 7 oktober 2019 via mobiele applicatie

Echt super attractiepark lekker voor kinderen en ouders. Geen gesleep met van alles en de kids gaan lekker hun eigen gang.

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie

Vandaag met een gezin met twee kinderen (2 jaar en 7 weken) hier geweest.
Voor een kind van 2 is dit pretpark een waar festijn. Het is overzichtelijk, met leuke attracties. Alles is goed verzorgd en netjes.
Het eten is prima (buffet restaurant met frietjes en snacks). Geen culinair hoogstandje, maar wat verwacht je voor dit geld?! De Frietjes waren in ieder geval heerlijk goudbruin en alles was vers gebakken. Buiten zijn diverse soorten ranja's en softijs te krijgen.
Zeker een aanrader dus!!! Eventueel leuk om te combineren met restaurant Robin Hood!

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 14 augustus 2019 via mobiele applicatie

Ga op een drukke dag beslist NIET naar dit park. Het is echt niet te doen. De rij voor het patat was niet normaal. Voor de broodjes viel mee. Maar deze waren bevroren.
En dan de wespen. Geen aanrader op drukke dagen. Er worden te veel bezoekers toegelaten.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 12 augustus 2019

Ik heb hier samen met mijn(autistische) zoon van 15jr weer een geweldig verblijf gehad.
Wij zitten de laatste jaren in het hotel
Daarvoor altijd in het vakantie park wat ook super is.
Het attractie park
Is erg overzichtelijk en het personeel wat er veelal al jaren werkt is super vriendelijk
Tel daarbij op dat je de hele dag gratis kunt eten en drinken.....

Beste(autisme vriendelijke) attractiepark van Nederland wat mij betreft, zonder al te lange wachtrijen voor attracties
!!

Datum van activiteit: mei 2019