Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuk uitje bij mooi weer

Beoordeeld op 14 juni 2020

Toon M
Gouda, Nederland
Lees alle 148 beoordelingen

Beoordeeld op 14 juni 2020 via mobiele applicatie

Het boomkroonpad is een leuk uitje voor het hele gezin. Wel bij mooi of in ieder geval droog weer. Niet perse geschikt voor mensen met hoogtevrees.

De ingang is mooi gemaakt met de nodige dieren half onder de grond weergegeven in een mooie stijl geschikt voor jonge kinderen.

Een nadeel vind ik persoonlijk dat het vrij aan de korte kant is.

Datum van activiteit: juni 2020
Beoordeeld op 6 februari 2020

Wij hebben met de familie een mooie boswandeling gemaakt, waarbij de te volgen route's zeer goed waren aangegeven met kleurpaaltjes. Op de folder welke bij de ingang is te vinden wordt uitleg gegeven over de verschillende routes, aanplant en boomsoorten. Ook de in het bos liggende vennen geven een prachtig beeld van de omgeving. Prachtige omgeving om hele mooie foto's te maken.
Wij hebben geen gebruik gemaakt van het "Boom toppen pad".

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 15 december 2019

In oktober, november en december worden er Pixi wandelingen georganiseerd. Een wandeling van ongeveer 3km op een avond in de donkere bossen. Tijdens deze wandeling hangen er pixies in de bomen. Deze pixies begeleiden je over de wandelpaden en brengen je naar het eindpunt. Pixies zijn kleine lichtbronnen. Tijdens de wandeling waren er op drie verschillende plekken veel pixies wat zorgt voor een fantastisch beeld in het bos met knipperende gekleurde lichtjes. Erg leuke avond gehad, zeker de moeite waard!

Tip: Laarzen dragen wanneer het een tijd geregend heeft.

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 17 september 2019 via mobiele applicatie

Met z’n vieren vanmorgen het boomkroonpad bezocht.
Veel te zien, veilige wandeling op niveau, ook voor onze kleindochter van drie prima te doen.
Leuk om een uurtje te zijn.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 7 september 2019 via mobiele applicatie

Na 11,25 euro voor 2 ouders en kind betaald te hebben en na nog geen 10 minuten weer beneden te staan heb ik toch n wat zure nasmaak van deze ervaring... de kleine meid vond t wel leuk om zo hoog tussen de bomen te lopen maar dat was t wel zo’n beetje.
Het gebied is prachtig om te wandelen en als je er toch bent en langsloopt, waarom niet. Maar omrijden hiervoor hoef je niet te doen...

Datum van activiteit: september 2019