“Heerlijk gegeten en uitstekende bediening”
Beoordeling van Kota Radja

Kota Radja
Geclassificeerd als nr. 3 van 24 Restaurants in Coevorden
Keukens: Chinees
18 augustus 2021 beoordeeld

Uitstekend gegeten! Wij hadden Ti pan gerechten die zeer smakelijk waren. De eigenaresse was erg aardig en bood ons haar eigen gemaakte sambal aan toen zij hoorde dat wij van pittig eten houden. De bediening was bekwaam en erg vriendelijk. Kortom een aanrader!!

Datum van bezoek: augustus 2021

9 juli 2021 beoordeeld

De telefoon voor de bezorgservice staat op de bar in het restaurant. De eigenaresse welke de bestellingen voor de bezorgservice opneemt heeft een erg doordringende en harde stem. Op het ogenblik dat wij in het restaurant aanwezig waren was het erg druk met bestellingen. Wij hebben direct te kennen gegeven dat dit voor ons als zeer storend wordt ervaren. Zij deelde ons mede dat dat nu eenmaal haar stemgeluid is en wij het eten ook mochten meenemen.
Het restaurant heeft een open keuken, waardoor wij deel mochten nemen aan enkele scheldpartijen in het Chinees.
Het eten was redelijk en de bediening was erg behulpzaam en vriendelijk.

Datum van bezoek: juli 2021
16 oktober 2020 beoordeeld

Op de laatste dag voor de 2e lockdown dachten wij lekker eten bij Kota Radja.
Toen wij binnenkwamen was het gelijk al raak. wij hadden gelijk weg moeten gaan.
Een jonge dame met een snerkstem vreselijk. Wat kan ik voor u doen? wij wilde een hapje eten? wij hebben liever dat u het afhaald. puffffffffff. Toch gaan zitten glaasje wijn en 2 gerechten besteld. Een gerecht was koud echt koud toen zij al snel langs kwam smaakt het? nee er is een gerecht koud zei ik. Dat kan niet het is vers en ligt op een warm bord dat bleef zij volhouden met die snerkstem (beslist niet geschikt voor de bediening) zij kan het beste in de spoelkeuken gaan staan!!!.
Dus het was een slechte avond vreselijk.

WIJ GAAN ER NOOIT MEER HEEN.

Dus als u verstandig bent ga ook niet het eten is oke maar de zaak is kil en de bediening is vreselijk.

Datum van bezoek: oktober 2020
15 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Kota radja heeft heerlijke gerechten, zowel voor afhaal als dineren in het restaurant. Vriendelijke eigenaars en medewerkers

Datum van bezoek: december 2019
16 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening .,redelijk eten. Gewoon een Chinees restaurant . Niets bijzonders.
Niets meer over te vertellen.

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Kota Radja bekeken, bekeken ook

In Kota Radja geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.