“Prima plekje om te dineren.”
Beoordeling van El Sacristan

El Sacristan
Geclassificeerd als nr. 103 van 265 Restaurants in L'Alfas del Pi
Keukens: Nederlands
19 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze vakantie in Albir was mede door het lekkere eten in El Sacristan een topper. De Nederlandse eigenaar en de Spaanse kelner maakte er een feestje van. Ook glutenvrij was geen probleem.

Datum van bezoek: februari 2020

16 februari 2020 beoordeeld

Steeds mooie dag aanbevelingen, zowel dagmenu als uitgebreide kaart! Aangenaam interieur, vlotte leuke bediening en presentatie! Prijs-kwaliteit een echte aanrader!

Datum van bezoek: december 2019
4 februari 2020 beoordeeld

Prettige, warme zaak. Eigenaar (Manolo ?) spreekt ook Nederlands. 3 gangen menu voor e16,95. Met oa prima biefstuk. Attente bediening. Aanrader

14 januari 2020 beoordeeld

Eten is prima maar we kwamen met 4 personen rond 20.15 uur in een lege zaak.
Met bediening ging van alles mis. Aperitief werd aan tafel ingeschonken maar super ongelijk. Bij het eten bestelden wij naast een fles wijn ook een flesje water,hier kregen wij geen glazen bij, gelukkig hadden wij de aperitief glazen nog maar plotseling werd dat glas gevuld met water weggehaald. Halverwege de maaltijd ging de serveerster de lampjes van de andere tafels uit doen en met nagerecht werd direct,ongevraagd, de rekening gepresenteerd.
De serveerster stond vervolgens met jas en tas klaar bij de ingang om na ontvangst van betaling onmiddellijk te vertrekken. We hadden dus sterk het gevoel niet welkom te zijn.
Erg jammer, we hebben al paar jaar,net als nu, heerlijk daar gegeten maar als dit gedrag de nieuwe formule is komen we er niet meer.

12 januari 2020 beoordeeld

Het vriendelijke en gastvrije personeel doet uitstekend zijn best om het iedereen naar zijn zin te maken en eigenaar Manolo neemt altijd even tijd voor je. Ze serveren hier een betaalbaar 3 gangen menu wat niet onder doet voor de duurdere restaurants in Albir. Het restaurant heeft in december een grondige opknapbeurt gekregen incl. nieuwe comfortabele stoelen en ziet er weer up to date uit. Een aanrader in Albir

Reizigers die El Sacristan bekeken, bekeken ook

El Albir, L'Alfas del Pi

El Albir, L'Alfas del Pi

In El Sacristan geweest? Deel je ervaringen!