“Vakantie Spanje ”
Beoordeling van Catalina Parrilla Argentina

Catalina Parrilla Argentina
Geclassificeerd als nr. 3 van 160 Restaurants in Platja d'Aro
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste keer in dit restaurant en een echte aanrader voor de vleeseters. Zeer lekker vlees en perfecte cuisson. Dit aan een zeer redelijke prijs. Ook zeer lekkere desserts. Een moelleux au chocolat perfect klaargemaakt.
Daarbij dan ook nog een zeer vriendelijke en correcte bediening.
Hier kom ik zeker terug.

Datum van bezoek: juli 2020
CATALINAParrilla, Propietario van Catalina Parrilla Argentina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Muchas gracias por tu opinión.

30 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier al jaren, elke keer dat we in Platja D'aro zijn.
Het is een Argentijns restaurant met lekkere vleesgerechten. Ze bieden ook Italiaanse en Spaanse gerechten.
Leuke bediening en fijne sfeer.
Aanrader!

Datum van bezoek: september 2019
7 september 2019 beoordeeld

Maaltijden zijn super mix grill was top lekkere wijnen bediening vriendelijk en gastgericht kortom wij gaan hier zeker nog een x tje eten.
Reserveren is wel verstandig.

31 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben hier een dag van te voren gereserveerd wat achteraf heel slim was. Uiteindelijk over heerlijk gegeten. We gingen met een goed gevoel weg. Echt een voldaan gevoel. Een echte aanrader.

2 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, alle vleesgerechten zijn glutenvrij. Het is wel vrij duur. Het restaurant ziet er heel verzorgt uit en gezellig uit.

Datum van bezoek: augustus 2019
CATALINAParrilla, Propietario van Catalina Parrilla Argentina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2019

Muchas gracias por tu opinión.

Reizigers die Catalina Parrilla Argentina bekeken, bekeken ook

Platja d'Aro, Costa Brava
Platja d'Aro, Costa Brava

In Catalina Parrilla Argentina geweest? Deel je ervaringen!