Beoordeeld op 3 november 2017

Dit is een prima hotel, gastvrijheid ten top maar ik vind de huidige beoordelingen tikje overtrokken. Wij kregen upgrade naar een deluxe kamer met terras en zeezicht (ipv normale met dezelfde opties). Hele fijne grote kamer maar de bedden zijn echt niet meer van deze tijd, echt kei en keihard. Ik heb er gewoon niet door geslapen. Ik vind ook de badkamer (met douche in bad) zwaar outdated. Bovendien was de kwaliteit van het restaurant goed, maar niet echt indrukwekkend. Al met al een goed hotel, maar niet bijzonder, waarvan de locatie echt superieur is.

Kamertip: Ik zou in dit hotel altijd een kamer met balkon en zeezicht kiezen, het uitzicht is zo mooi dat je blijft kijken!
Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 26 juli 2017 via mobiele applicatie

Heerlijk verzorgt hotel, schoon, ouderwets ruim opgezet, ruime nette kamers met dito badkamer. Uitgebreid verzorgt ontbeidbuffet. Het hotel heeft ruime buitenruimte met fraai uitzicht en ligt op 100 meter van het strand.
Daarnaast is er een prima restaurant waar je ook buiten kunt eten (wel muggen)De keuken is ouderwets spaans.
De snack bar welke ook een buitenterras heeft met fraai uitzicht heeft heerlijke tapas. Een prima alternatief.

Datum van verblijf: juli 2017
Hostalillo, Director General van Hotel Hostalillo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2017

Hartelijk dank voor uw beoordeling, we hopen dat uw volgende bezoek!

Beoordeeld op 11 juni 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel gelegen aan de baai van Tamariu, schone en mooie ruime kamers met uitzicht op de baai en zee. Al met al de moeite waard. Ontbijt goed verzorgd en uitgebreid. Helaas geen ligbedden op t strand. Vanuit hier wel mogelijkheden om andere stranden te bezoeken b.v. Estartit waar wel strandbedden te huur zijn. In Tamariu zijn ook tal van leuke restaurantjes waar je lekker kunt eten.

Datum van verblijf: juni 2017
Hostalillo, Director General van Hotel Hostalillo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2017

Hartelijk dank voor uw bezoek en vriendelijke opmerkingen, hopen we snel terug te keren naar ons te bezoeken!

Beoordeeld op 17 mei 2017 via mobiele applicatie

Het hotel ligt aan de platja St Pol, aan een mooie kleine baai met een zeer mooie tuin. Kamers met zicht op het zwembad en de tuin. Ontbijten kan op het terras ook met zicht op het park. Meerdere leuke restaurants aan het strand. Ook de wandeling langs de rotsen is uitzonderlijk mooi.

Datum van verblijf: april 2017
Hostalillo, Director General van Hotel Hostalillo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 mei 2017

Dank u voor uw bezoek en beoordeling, hopen we snel weer terug!

Beoordeeld op 19 oktober 2016

Geen heel luxe, maar gewoon goede kamers. Heerlijk buiten op het terras ontbijten (of dineren) met het mooiste uitzicht van de Costa Brava.
Relatief kleine en gezellige baai met leuke restaurantjes aan de overkant van het hotel. Voor mensen die moeilijk ter been zijn is dit geen aanrader. Ook parkeren is een probleem maar dat moet je maar voor lief nemen...

Kamertip: Vraag een kamer met zeezicht en terras aan...
Datum van verblijf: juli 2016