Beoordeeld op 8 mei 2018 via mobiele applicatie

Huisjes zijn schoon en groot genoeg met ligbedden en alles wat er bij hoort.
Receptie is bijzonder hulpvaardig en aardig. Vlakbij strand, haven en boulevard en een auto huren is hier niet duur. Receptie regelt dat graag en goed voor je.
Zwembad was echt verwarmd.
Voor ons een prima locatie waar we het goed naar ons zin hebben gehad

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 4 mei 2018 via mobiele applicatie

De huisjes zijn privé eigendom dus er zit absoluut verschil in de aankleding en kwaliteit. Wij zijn er met vier gezinnen en wij hebben hebben het modernste huisje (18d) met een mooie badkamer, nette keuken, sat. tv en snelle WiFi. De andere huisjes zijn ook prima maar wat oudbolliger. Wij hadden mooi uitzicht over de baai.
Het zwembad is lekker warm en er staan voldoende bedden.
Op 100 meter rechts zit een spar supermarkt die de noodzakelijke spullen en elke dag vers brood heeft.
100 Meter linksaf en je loopt de boulevard op. Hier zijn leuke winkels en heerlijke restaurants te vinden. (Tipicol Espangnol is een absolute aanrader!)
We hebben er een heerlijke week gehad.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 3 februari 2018

Wij hebben via Sunweb geboekt en verbleven in een huisje van Engelse mensen. Het huisje (19D) was niet gerenoveerd, maar was ontzettend compleet ingericht. Wasmachine is vrijwel altijd aanwezig, vernamen wij. De huisjes vooraan de weg zullen last kunnen hebben van het verkeer op de weg die er langs loopt en/of van de activiteiten in en rond de haven. Ons huisje was rustig gelegen. We hadden een terras met prachtige bloemen en veel privacy. Het zwembad had water met een aangename temperatuur. De boulevard is vlakbij en een grote supermarkt is op vijf minuten lopen. Veel keus t.a.v. restaurants in de omgeving. Tijdens oud-en-nieuw is er prachtig vuurwerk langs de boulevard.

Kamertip: De huisjes met huisnummers onder de 10 liggen minder rustig.
  • Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 14 december 2017

Is een resort met bungalows die wel beetje verouderd zijn, maar toch zeer gezellig om te verblijven. De ligging is ook zalig. Je bent direct overal bij. Het personeel van het resort is supervriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader.

Kamertip: zeker geen bungalow aan de voorkant, zit je direct op de baan
  • Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 11 oktober 2017 via mobiele applicatie

13 dagen hier verbleven en een heerlijk huisje gehad met 2 ruime slaapkamer, keuken waar alles in zit(Wij koken niet) en badkamer waarvan de douche aan de kleine kant is.
Terras is heerlijk groot op het zuiden, met meubilair en 3 ligbedden.
Schoonmaak wordt 2x per week gedaan en baddhandoeken ook.
Personeel is erg vriendelijk, bij de receptie kan je een paar dingen kopen maar wat verderop zit de spar. Heerlijk zwembad erbij met voldoende ligbedden en toezicht de hele dag.
1 minpunt voor ons, stranden zijn wat verder weg en die er zijn, zijn wat klein. Verder is het heel goed toeven op Casa del Sol, het centrum is ongeveer 12minuten lopen, gezellige lange boulevard. Auto gehuurd, die je goed kan parkeren op eigen terrein vasn het park

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner