Beoordeeld op 29 november 2017

Bungalow was prima, locatie ook prima, heerlijk rustig, heerlijk eten. Al met al een heerlijke ontspannen vakantie.
Gaan hier4 zeker volgend jaar terug.
Heerlijk kunnen wandelen elke dag zo’n 10 kilometer langs de zee.
Ook het strand vlakbij ons bungalow park aan te raden

Kamertip: Alles gelijk vloers
Verbleef: november 2017, reisde met een partner
AtlanticGardens, Director van Marconfort Atlantic Gardens Bungalows, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 december 2017

Beste klanten,Janny v,

Ten eerste willen we het hele team van Marconfort Atlantic Gardens, bedanken voor ons te kiezen om te genieten van een meer veilige welverdiende vrije dagen.

Ook willen wij u bedanken voor uw opmerkingen over uw verblijf bij ons. Voor ons is het altijd een verheugende ervaring om te weten dat onze klanten hebben de neiging, want dit kan het verbeteren van onze sterke en zwakke punten te minimaliseren, om ze te laten verdwijnen.
Wij richten ons op het leveren van rust en ontspanning onze gasten en creëren een sfeer van rust, waar er geen haast, geen wachtrijen, en binnen onze mogelijkheden, geven de best mogelijke service aan al onze klanten zijn beter dan thuis en hun verwachtingen zijn meer dan tevreden. Voor die komen we tegenover het hotel team elke dag te werken, en als we aan uw verwachtingen te voldoen, hoe is het geval, we kunnen niet gelukkiger zijn met het werk zijn.

We nemen deze gelegenheid alle medewerkers Marconfort Atlantic Gardens om ze zorgvuldig te begroeten, kijken uit naar uw komst in de nabije toekomst en zorgen voor een nieuwe, rustige en ontspannen vakantie bij ons.

Warme groeten.
José Ángel Gil Parrilla.

Beoordeeld op 6 november 2017

Prima 2-weeks verblijf gehad. Met name genoten van het heerlijke eten. Zijn in 4-sterrenhotels geweest waar het eten minder smaakvol was. Voldoende keuze en altijd weer andere verrrassende gerechten. En dan de patat! Eten normaal nooit patat van een buffet, maar van deze heerlijke patat frites konden we niet afblijven!
Minpuntjes: eten koelde snel af op buffet en huiswijn vonden we niet lekker. Ontbijtbuffet uitgebreid.
Bungalow eenvoudig en half gerenoveerd; verveloos kozijn in slaapkamer en nette kunstofdeur in badkamer. Badkamer eenvoudig met douchegordijn, goedkoop kastje en gebarsten tegels. Slaapkamer gezellig met mooie achterwand, goede bedden, fleurige kussens en ruime kast. Woonkamer sober. Geen ned. tv-zender. Schoonmaak/handdoekenwissel om de dag. Op oog netjes, maar wel hele vieze stopcontacten. Handig was de ommuurde patio met groot droogrek. Aan voorzijde nog een eenvoudig zitje. Tuin netjes.
Algemene ruimtes complex ook een mix van gezellig en eenvoudig. Gezellig bargedeelte met rieten zitjes, aanbouw echter leek wel een campingkantine. Achterste gedeelte restaurant was sfeervol. Buffetgedeelte rommeliger, wel licht.
Veel ruimte rond zwembad. Kan wel een likje verf gebruiken Voldoende ligbedjes, maar sommige bedjes waren erg doorgezakt.
Personeel werkte hard en was over het algemeen erg vriendelijk.
's Avonds vaak leuke artiesten en mede door gezellige Engelsen zat de sfeer er vaak goed in.
All inclusive-formule was aan ons niet echt besteed, maar was prima in orde. Als je wilt kon je de hele dag koffie/thee/water/frisdrank tappen en ook bier/wijn/overige dranken was ruim voldoende te krijgen.

Kamertip: Enkele bungalows hebben zeezicht.
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
AtlanticGardens, Director van Marconfort Atlantic Gardens Bungalows, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 november 2017

Beste klanten,Marianne1021,

eerst van al het personeel van Marconfort Atlantic Gardens wil u bedanken voor het feit dat gekozen om hun vakantie door te brengen.

Ook willen we bedanken die een moment van uw tijd hebben genomen om te reageren op uw ervaring op deze website. Voor ons is het altijd een verheugend ervaring om te weten dat onze klanten hebben de neiging, want dit kan verbeteren.

Zoals u hebt opgemerkt richten we ons op het leveren van rust en ontspanning voor onze gasten en het creëren van een sfeer van rust, waar er geen haast, geen wachtrijen, en binnen onze mogelijkheden, de best mogelijke service aan al onze klanten zijn beter dan thuis en dat hun verwachtingen zijn meer dan tevreden.

Daarvoor komen we rond het team hotel elke dag aan het werk, en als we aan uw verwachtingen te voldoen, hoe het geval is, kunnen we niet gelukkiger zijn met het werk zijn.

Alle medewerkers van het Marconfort Atlantic Gardens nemen deze gelegenheid om zorgvuldig te begroeten, kijken uit naar uw komst in de nabije toekomst en een nieuwe, ontspannen en rustige vakantie met ons.

Beoordeeld op 28 juni 2017 via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit vond ik niet reëel. Veel Engelse toeristen, het eten hier ook op aangepast, live cooking niet gezien word wel vermeld. Vlees vaak droog, weinig variatie, wel veel variatie in vis. Te weinig personeel waardoor het vaak voelde alsof we niet welkom waren. Animatie weinig animo en veel hetzelfde. Bardame deed het wel fantastisch.Mooie bungalows, prachtige tuin en zwembad. Boulevard langs de zee fantastisch.

Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
AtlanticGardens, Director van Marconfort Atlantic Gardens Bungalows, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juni 2017

Beste klanten, Nellie18021957,

Beoordeeld op 9 mei 2017

Kleinschalig park met bungalows. Bedden zijn goed, de airco ook. Kleine woonkamer, met slaapkamer, douche en een buitenplekje om evt. de was te drogen. Het restaurant was erg goed. Grote diversiteit in maaltijden. Voor elk was wils. Heb echt genoten van de visgerechten. Mijn partner van de toetjes.
Er was animatie maar daar werd weinig gebruik van gemaakt. 's avonds was het wel gezellig in de grote ruimte bij de bar. Er waren in deze vakantie erg veel Engelsen en Schotten. Wel gezellig hoor!! Er waren met ons erbij maar 4 Nederlanders op dit park. Het uitzicht vanuit het zwembad was erg mooi. Er waren meestal wel ligbedjes voorradig en het park werd erg goed bijgehouden qua tuinen e.d.
kortom een vakantie om leuk op terug te kijken.

Kamertip: Toegankelijk zijn voor rolstoelers.Het is laagbouw met iets oplopende paden..Leuk klein terrasje aan de voorkant met tuinstoelen erbij.
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
AtlanticGardens, Director van Marconfort Atlantic Gardens Bungalows, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 mei 2017

Beste klanten, Nellie18021957,

Beoordeeld op 22 november 2016 via mobiele applicatie

Kleinschalig oord met appartement huisjes rond zwembad en all inclusive concept !
Huisjes zijn schoon en basic ingericht, prima bedden en badkamers
3x per week verschoning van handdoeken en lakens
Buffetten zijn uitgebreid en kwaliteit eten is prima ( voor elk wat wils)
Concept huisje en all inclusive als heerlijk ervaren
Park ligt aan de zuid kust van Lanzarote en direct aan de zee
Prachtige boulevard om langs te lopen met prachtig uitzicht op de kustlijn

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
AtlanticGardens, Director van Marconfort Atlantic Gardens Bungalows, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 november 2016

Beste klanten, GZandee,