Beoordeeld op 4 november 2017

Park is hard nodig aan renovatie toe, Bungelows zijn slecht , smerig , dikke laag stof. Bedden ruiken muf en kraken. Deuren gaan half open. Geen airco.kortom smerig. Ontbijt buffet weinig keus en zeer onhygiënisch . Katten lopen in de ontbijt ruimte , springen op je stoel ,proberen op je tafel te komen . Servies smerig . Personeel chagrijnig . Klein zwembad met kapotte parasols. Enige voordeel is dat je dicht bij boulevard en strand zit.

Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
Bung P, Gerente van Bungalows Playa Limones, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 november 2017

Dear Renate.
Thanks a lot for your visit and your opinion. We are sorry to read such a comment.. Most of our guest are very happy with there holidays wit us.. For other people that may come to visit us, I please request them to come to see us at reception to help us during the stay .. If we have to change your maid, If we have to change beds, or have a word with the cats and cooker ( the restaurant is open on diferents side, and cats como from steets, gardens..) , we will do. Receive our apologise for you experience, and we hope to receive you again ..
best regards

Beoordeeld op 25 oktober 2017

Met mijn vriend ben ik hier in juli 2015 en juli 2016 geweest. Een super locatie als je dichtbij het strand wil zitten! Het was fijn dat je je eigen plekje had en dat je ook nog buiten kon zitten. Wij ontbeten en aten dan ook echt buiten. 2x hadden wij gevraagd om een bungalow dichtbij het zwembad en hebben dit ook allebei de keren gekregen. Wij wilde graag dichtbij het zwembad omdat je dan vooraan in het park zit. Tevens gingen wij vrijwel elke dag naar het strand dus hoefden we niet heel het park te doorlopen. Het enige wat wij minder fijn vonden was het kooktoestel. Maar dat was dan ook het enige minpunt. Er zit een lokale supermarkt aan de boulevard dus bij het strand. Tip: huur een auto! De eerste keer dat wij hier waren hadden we geen auto gehuurd waardoor we vooral in de buurt bleven en dit is niet erg maar als stel is het leuk als je meerder kanten op kunt. Een taxi kan je gewoon aanvragen bij de receptie. Maar de tweede keer hadden we dus wel een auto en dit was veel handiger. Zo kon je gemakkelijker boodschappen bij de spar iets verder op. Ook hebben we bijna elk hoekje van lanzarote kunnen zien en dit kon de eerste keer niet. Maar als je genoeg hebt aan de lokale supermarkt -waar ze overigens bijna alles hebben- strand op loopafstond, restaurantjes op loopafstand en taxi op aanvraag is dit de ideale plek ook zonder een auto te huren.

Verbleef: november 2016

thanks you very much for your opinion! we hope to see you soon again with us.. best regards from all staff of PLaya LImones !

Beoordeeld op 2 oktober 2017 via mobiele applicatie

Knusse bungalows op een rustig park. Ruimte genoeg rond het zwembad en de locatie van het park is ideaal. De weg oversteken en je ligt op het strand. Restaurant genoeg in de buurt maar je kan zelf ook nog koken indien je dat wenst. Bij je bungalow heb je een ruim terras met ligstoelen en een zitje.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 6 september 2017 via mobiele applicatie

We kwamen aan op een zonnige zondagavond. De check-in verliep soepel en we konden binnen een kwartier ons huisje in. De eerste indruk van dit huisje was oké. Het zag er ruim uit en er was goed schoongemaakt.

Na even wat gegeten te hebben, waren we toch wel moe na die lange reis. We besloten 'vroeg' naar bed te gaan. Dit was de eerste tegenvaller van de vakantie. Een kneiterhard bed dat ook nog eens kraakt. Aangezien slapen op zo'n bed bijna onmogelijk is, word je daar helemaal gek van.

De volgende ochtend gingen we na het ontbijt even bij het zwembad liggen. Hier viel het volgende op:
Er hangt 0,0 sfeer. Zet op z'n minst even een muziekje op, er zijn veel te weinig ligbedjes (maakt ons niet zo uit, maar dat houdt je gasten ook niet op je park), Kennelijk willen ze de gasten ook niet op het park houden, want het sfeerloze buitenbarretje is continue onbemand en dicht geweest. Hier valt zo veel meer uit te halen. Als ik dan toch door mag gaan, een beetje aankleding rondom het zwembad kan zoveel meer sfeer geven. Tot zover onze bevindingen over het zwembad.

De aankleding van het park was geheel in de sferen van het eiland, zwarte vulkanische ondergrond. Dit paste uiteraard goed. Ook hier valt nog wel wat te halen, maar ik heb het gevoel gekregen dat de eigenaren het wel best vinden.

Wij hebben wel een heerlijke vakantie gehad, maar dat lag niet aan het slapen en het verblijven op het park helaas. Talloze keren hebben we heerlijk op het terrasje voor ons huisje drankjes gedronken. Dat was echt heerlijk!

Het lijkt allemaal vrij negatief, maar dat ben ik niet. Wel zie ik ontzettend veel potentie en daarom deel ik de punten waarvan ik denk dat jullie er iets mee kunnen.

Dank!

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Bung P, Gerente van Bungalows Playa Limones, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 oktober 2017

thank you TovD for your opinion!
Playa LImones is known for the chill and relaxing ambient. Quiet areas , without entertainment. Most of our guest like it specially.
Thanks for your visit , and i hope to see you soon again with us.
best regards,
the management

Beoordeeld op 2 mei 2017

Een basic appartement complex met zwembad.
Alles aanwezig in het huisje. je moet alleen wel zelf schoonmaakspul/afwasborstel meenemen/aanschaffen. Ook een beetje vreemd dat je de afstandbediening pas krijgt na betaling van 20 euro (!) borg.
De receptie is trouwens maar tussen 9:00 en 21:00 aanwezig.
Winkels op loopafstand.
Mooi en schoon strand aan de overkant.
Enige minpunten waren de muggen, het feit dat er geen airco/ventilator aanwezig is en dat het compleet onduidelijk is wanneer de handdoeken worden gewisseld (op donderdag en vrijdag bijvoorbeeld worden ze niet gewisseld, en wordt er niet schoongemaakt)

• Verbleef: april 2017, reisde met vrienden