“Indrukwekkende plek”
Beoordeling van Restaurante Manila

Restaurante Manila
Geclassificeerd als nr. 10 van 244 Restaurants in Sant Antoni de Portmany
6 juni 2021 beoordeeld

Wauw ik was echt onder de indruk van het eten. De pulpo is echt een aanrader deze was zo vers zo heb ik het nog nooit gegeten. Goeie prijs kwaliteit verhouding en super attente bediening! Kortom hele erge aanrader

Datum van bezoek: juni 2021
Ioana S, Propietario van Restaurante Manila, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2021

Thank you so much for coming. Was our pleasure to have provide a pleasant stay.Best regards;Restaurante Manila team!

31 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Goeie prijs kwaliteitverhouding.
Vriendelijk personeel die erg z'n best doet om het je naar het zin te maken.
Heerlijke sangria

Datum van bezoek: mei 2021
Ioana S, Propietario van Restaurante Manila, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juni 2021

Thank you so much ,for visit us.Happy to be aware of our clients !Our best regards;Restaurante Manila

1 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten. Uitzicht op het water. Prijs-kwaliteitverhouding klopt. En enthousiast personeel. Ondanks de drukte toch tijd voor een persoonlijk praatje. Voor herhaling zeker vatbaar!!

Datum van bezoek: augustus 2020
joa007, Propietario van Restaurante Manila, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2020

Thank you for visit us!our best regards;Restaurante Manila

14 juli 2020 beoordeeld

Geweldige personeel heel vriendelijk . Super lekker gegeten we hadden beef steak super lekker en de kipborst was uitstekend lekker met een heel lekker pepersausje ! En vriendelijk van prijs super echt een aanrader !

Datum van bezoek: juli 2020
joa007, Propietario van Restaurante Manila, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2020

Thank you for your visit!!Our best regards ;Restaurante Manila

4 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mocht je in San Antonio zijn en je wilt echt lekker eten, dan is dit restaurant een echte aanrader. De zonsondergang is vanaf hier prachtig te zien en het eten is gewoon top.

De bediening was super en de prijs viel ons erg mee.

Datum van bezoek: juli 2020
joa007, Propietario van Restaurante Manila, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2020

Thank you so much for you visit!!we wait for you again!Best retarda,Restaurante Manila

Reizigers die Restaurante Manila bekeken, bekeken ook

Sant Antoni de Portmany, Ibiza

In Restaurante Manila geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.