Travelocity
FindHotel
ZenHotels.com
StayForLong
Beoordeeld op 5 februari 2020 via mobiele applicatie

Heerlijke burger!dagversen producten met liefde bereid super leuke bediening!!met veel passie voor het vak
Uitzicht is geweldig!!leuke wandel route
Langs de kust
Ik kom zeker terug!! Echt een aanrader

Datum van verblijf: februari 2020
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 2 oktober 2019 via mobiele applicatie

Per toeval zijn we op dit pareltje gestuit toen we een restaurant aan het zoeken waren om de zonsondergang te zien. Aanrader! Sfeervol, persoonlijke en vriendelijke service en mooie gerechten waarvan prijs/kwaliteit in balans is. Kortom, intiem plekje waar geen massa toerisme is en waar je perfect van de zonsondergang kan genieten.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 27 september 2019 via mobiele applicatie

Prachtige plek om van de zonsondergang te genieten. Reserveren is een must. Reserveer je voor de ‘Rocas’ dan zit je echt op de berg, een aanrader. Onze reservering stond voor 20.30 maar toen we om 19.30 aankwamen omdat we de zonsondergang (19.45) mee wilde maken konden we toch meteen aan tafel. Zeer vriendelijk personeel en erg goed eten.

Beoordeeld op 16 september 2019 via mobiele applicatie

Oke, je denkt een 1* hostel, dat kan toch niet veel zijn? Niets is minder waar..
Behalve een hostel is het een zeer populair restaurant.
Wat een geweldige plek! Wij zijn er wezen eten.
Uitkijk is echt geweldig. Hele fijne inrichting, super mooi. Sfeervol, mooi verlicht en een DJ die de hele avond lounge muziek draait (op een normaal volume).
Het is niet goedkoop, maar je krijgt er een mooie ervaring/avond voor terug! Zeker een aanrader!

Beoordeeld op 11 september 2019 via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Fantastische kaart. We hadden de jamon croquettas en de zalm avocado. Hoofd waterkers salade (teveel waterkers) en de entrecote. Rood gevraagd, rood gekregen. Verrukkelijk. Uitzicht geniaal met zonsondergang en locatie is uit een film.