14 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 252
Hotels.comUS$ 252
PricelineUS$ 278
TravelocityUS$ 252
TraveluroUS$ 272
Trip.comUS$ 279
Beoordeeld op 24 oktober 2019 via mobiele applicatie

Er waren een paar minpuntjes, wij waren met z’n drieeen, de slaapbank was niet opgemaakt, geen dekens, 2 stoelen i.p.v. 3, een de koelkast werd enorm warm, bij de receptie dit gemeld en het werd meteen opgelost! Top

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 19 oktober 2019 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel zijn hier in Oktober twee weken geweest.
Kamers zijn prima en heel schoon. Groot balkon, wij hadden zicht op het zwembad.
Ontbijt zeer uitgebreid voor ieder wat wils. Van warme tot koude gerechten.
Hotel ligt aan een klein baaitje met een stukje strand niet echt een lig strand. Zwembad is prima om aan te liggen voor in de middag, deze was wel wat koud.
Minpunt is parkeren bij het hotel dat is erg duur. In de buurt niet heel veel parkeer ruimte. Zitten wat leuke restaurants in de buurt. Met de auto zit je overal best dichtbij. Ibizastad ong 20 min rijden.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 6 oktober 2019

Wij hadden een de luxe sea view kamer, die modern en strak ingericht was. Wel wat klein, maar alles is aanwezig. Prachtig uitzicht over de baai.
Het ontbijt was uitgebreid, met de mogelijkheid om buiten te zitten. We hadden geen diner geboekt en wel een keer bezichtigd. Leek minder uitgebreid dan het ontbijt en de ruimte was door het felle licht en inrichting niet sfeervol en had een klinische uitstraling. Rond het zwembad was het erg druk en rumoerig, aan de achterkant van het hotel lag er een strandje, wat veel rustiger was.
Het personeel aan de receptie, in de poolbar en in de lobbybar was erg vriendelijk en behulpzaam, wat ook geldt voor de schoonmaaksters.
Het grote minpunt was de animatie en entertainment. Het entertainment programma, volledig in het Italiaans, leek ons kinderachtig en amateuristisch. Erger was dat het Italiaanse animatieteam totaal geen enkele interesse toonde in niet-landgenoten. Gasten uit andere landen werden niet begroet en aangesproken, hoewel de leden de Engelse taal machtig waren. Enkele animatie-leden dronken 's-avonds meerdere sterke alcoholische drankjes, die gehaald werden door all-inclusieve landgenoten en leken aangeschoten. Ook waren een paar die voordrongen aan de lobbybar. Daarnaast was er nog een teamlid die meerdere avonden aan de lobbybar hard met zijn hand op de bar sloeg om aandacht te krijgen voor zijn bestelling, terwijl hij er net was. Dit kwam bij ons zeer respectloos over en we konden zien dat dit niet door het barpersoneel werd geapprecieerd.
Als dit zou veranderen zou dit hotel waarschijnlijk door meer mensen uit andere landen (ook Spanje) bezocht gaan worden.

Kamertip: De luxe seaview kamers, hoger gelegen en niet aan het restaurantgedeelte, hebben een mooi uitzicht op de baai.
Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 14 mei 2019

Onze moeder verrast met een paar dagen Ibiza met vriendinnen. Ik (de dochter) heb het tripje geregeld en via booking.com ben ik uitgekomen bij Els Pins Resort & Spa, het contact vooraf met het hotel was goed, ik kon ze altijd mailen met vragen.

De dames hebben zeer genoten in dit mooie luxe hotel! Ontbijt was heerlijk, goede locatie, geen minpunten gehoord. Ze hebben het er nu al over dat ze volgend jaar terug willen komen.

Kortom zeer tevreden met dit top hotel met een uitstekende prijs- kwaliteitverhouding!

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 2 mei 2019 via mobiele applicatie

Dit is echt een heel fijn hotel! Wij verbleven met z’n tweeën en hebben 8 dagen mogen genieten van de prachtige omgeving. We hadden een kamer met zeezicht en een ruim balkon. Kleine koelkast was ook fijn. Het is strak ingericht, brandschoon en alles
oogt nieuw. Vanaf het hotel is het een halfuurtje lopen maar de haven/centrum. Je loopt langs de gezellige boulevard dus ook weer prachtig uitzicht op de zee. Het hotel heeft 3 zwembaden en pal ernaast zit een klein strandje. Het was er echt heel rustig. Zeewater is nog wel heel koud eind april/mei, maar af en toe een duik of even snorkelen was best te doen. Personeel is heel vriendelijk en het eten (ontbijt/avondeten) was ook lekker. Geen drukke eetzaal, altijd plek zowel binnen als buiten in het zonnetje. Eten ligt er verzorgd bij en frisdrank is inbegrepen. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de Spa/binnenbad, omdat we heel mooi weer hadden en liever op het strand lagen. Vanaf de haven kun je een boottrip doen naar andere mooie stranden. Zeker de moeite waard! Met de bus ben je voor €2.10 binnen 3 kwartier in Ibiza-stad. Enige puntje van kritiek is dat onze kamer geen verduisterende gordijnen had waardoor ik wakker werd van het zonlicht. Maar ja... ik beschouw dat maar als een luxe probleem.. :)
We komen zeker weer terug!

Datum van verblijf: april 2019