FindHotel
Destinia.com
ZenHotels.com
Beoordeeld op 27 mei 2019 via mobiele applicatie

Mooie ruime kamers met keukentje, om de twee dagen kwam er iemand langs om te poetsen en nieuwe handdoeken te leggen. Elke kamer heeft zeezicht. Prijs/kwaliteit klopt dit helemaal. Ontbijt is wel sober maar zoals gezegd betaal je daar ook naar. Ligt in het midden van de baai, gezellig en niet te druk.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 30 augustus 2016

Ik was hier met mijn dochter. mooi kleinschalig apartementencomplex. Vriendelijk personeel. Mooi zwembad waar je fijn kunt liggen. Tegenover een standje met een restaurant op het strand. In het hotel vooral engelse gasten

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 29 juli 2016

Ik ben net terug van een kort weekje Ibiza, in Sant Antoni, in appartementencomplex La Kiki met mijn gezin. Wij hadden een kamer op de bovenste (3e) verdieping op de hoek, met zeezicht. Dit is zeker aan te raden. Ontbijt is inclusief en was goed verzorgd, wel op Engelsen gericht, maar van goede kwaliteit. Mooi en schoon zwembad, welke de hele dag door open is. In de buurt zijn veel supermarkten, restaurantjes en winkels, dus alles bij de hand. Bushalte op 100 meter afstand. Voor een frisse duik in zee, hoef je alleen de weg over te steken. Ook ideaal voor (kleine) kinderen, aangezien de zee heel geleidelijk wat dieper wordt. Er loopt wel een (doorgaande) weg tussen het hotel en het strand, dus je hoort continu verkeer al je op balkon zit. Maar dat vonden wij niet storend. Kamer is erg schoon, alles glimt en geen last van muggen of ander ongedierte gehad (sowieso nergens gezien). Een perfect werkende airconditioning wat ideaal is bij zulke hoge temperaturen (van rond de 35 graden). Er is ook een kluis aanwezig in de kamers, wat ook erg prettig is. Bij laat vertrek, is er de mogelijkheid je bagage in een afgesloten ruimte te plaatsen en ook kun je nog een douche nemen. Enige minpunt vond ik de Wifi verbinding: deze was tijdens ons verblijf buiten werking, maar sowieso vond ik de Wifi verbinding in het algemeen bij openbare hotspots matig tot slecht van ontvangst. Aan te raden is restaurant Casita (150 m links van La Kiki) en beachclub Tulp (langs de wandelpromenade richting Sant Antoni centrum)
Al met al een ideale locatie om vakantie te vieren, zeker aan te raden, voor iedereen met of zonder kinderen.

Kamertip: Kamer met zeezicht is zeker de moeite waard.
Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 3 augustus 2015

Nette ruime kamers, lekker en ruim ontbijt, niet te druk aan het zwembad, ook vlak aan strand gelegen, in de rustige buurt van San Antoni, veel winkels en restaurants in de omgeving, mooi uitzicht over de baai (ook vanuit de kamers aan de zijkant), erg vriendelijk en behulpzaam personeel, prima prijs-kwaliteitverhouding. Een aanrader!
Enig minpuntje: geen Wifi op kamer; Wifi in de lobby ging ook niet zo vlot.

Kamertip: beste uitzicht in de kamers vooraan; kamers aan zijkant hebben echter ook zicht op de baai.
Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 21 april 2015

Een erg goed schoon en mooi ingericht hotel. De kamers waren uitstekend, bedden en handdoeken werden om de dag verschoond. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, we mochten zelfs live een wedstrijd van onze favoriete voetbalclub in het restaurant kijken. Het ontbijt was uitstekend en uitgebreid. De ligging was 15 minuten lopen van de busstops naar playa d'en bossa dus was een redelijke wandeling. Je werd echter wel voor het hotel afgezet van en naar het vliegveld.

Kortom, we hebben genoten en raden iedereen dit hotel aan!

Datum van verblijf: augustus 2014
BLAUPARCHOTELS, Propietario van La Kiki Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2015

Thank you very much for your opinion.