Beoordeeld op 17 juni 2017 via mobiele applicatie

Heel goed gelegen (weg van de drukte) overal kortbij ,supervriendelijk personeel echt in heel het Hostal ,deze mensen verdienen een pluim en hun werk is ook goed gedaan ,is er proper en netjes ,ontbijt wordt goed bijgevuld ,gewoon zeer goed

Datum van verblijf: juni 2017
HFlorencio, Director de Recepción van Hotel Florencio, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juli 2017

Muchas gracias por su comentario, nos alegra saber que su estancia fue agradable. Esperamos verle de nuevo. Un cordial saludo. Rocío

Beoordeeld op 30 september 2016

Fijn hotel in het oude gedeelte. Vriendelijk personeel, schone kamers met airco, ontbijt simpel maar goed. Het centrum en het busstation ligt op goede loopafstand. Het hotel heeft een zwembad met terras wat voor het aantal wat aan de kleine kant is.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 23 april 2016

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Beoordeeld op 19 november 2015

prijs / kwaliteit zeer goed heb er al 3 keer gelogeerd en alles is op loop afstand te bereiken zowel voor de mensen die van de rust houden en even stappen en je bent in de uitgans buurt zoals cafe manbo en niet te vergeten cafe del mar

Kamertip: kamer met terras
Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 11 september 2014 via mobiele applicatie

Super leuk en netjes zeer centraal gelegen hostal. Kamer en eten was prima, was veel beter dan wij hadden verwacht.
Hier gaan wij zeker terug, al was San Antonio erg gericht op Engelse toeristen, maar dat vonden wij geen probleem.

Datum van verblijf: september 2014