FindHotel
Hotels.comUS$ 234
travelup.com
PricelineUS$ 205
Beoordeeld op 3 mei 2022 via mobiele applicatie

All inclusive resort van corendon heerlijk eten nog vroeg in het jaar ! Maar een prachtig eiland voor ieder wat wils . Leuke restaurantjes mooie baaien toch lekker voorgebakken voor de zomer! Jeep renegade gehuurd om het hele eiland rond te komen! Hippie markt , Ibiza stad enz . Zeker nog eens een bezoek waard

Kamertip: Jeep huren het beste omdat de mooie locaties vaak een stukje off-road zijn te bereiken ! Bergop maar ook bergaf naar sommige baaien
Datum van verblijf: april 2022
Katja Willems, Guest Services / Front Office van Marble Stella Maris, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2022

Bedankt voor het achterlaten van deze review René! We zijn blij om te horen dat je verblijf bij Marble Stella Maris op Ibiza is bevallen en dat je lekker hebt gegeten. Een auto huren om rond te komen is een aanrader zoals je hebt gemerkt. We hopen je opnieuw te mogen verwelkomen bij een volgend bezoek!

Beoordeeld op 27 april 2022 via mobiele applicatie

Hotel was op zich zelf wel goed. Vriendelijk personeel en goed en afwisselde eten met veel keuze. Kamer met mooi uitzicht maar door de tussen deur zeer lawaaiig. Deze week daarom zeer slecht geslapen door een nogal lawaaiige snurkende buurman die in de nachtelijke uren een compleet bos leek om te zagen.

Kamertip: Neem geen kamer met een tussen deur
Datum van verblijf: april 2022
Guest Relations, Guest Services / Front Office van Marble Stella Maris, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 april 2022

Bedankt Marcel dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Fijn om te horen dat je hebt genoten van je verblijf bij Marble Stella Maris, en wat ontzettend jammer dat je minder goed hebt geslapen vanwege gehorigheid in de kamer. We wensen je toch een goede thuiskomst en hopen je opnieuw te mogen verwelkomen bij je volgende vakantie op Ibiza.

Beoordeeld op 27 april 2022

Net voor de 4de keer thuis gekomen van een fantastische vakantie op Ibiza in Marble Stella Maris. De passende Ibiza zweer en altijd schone frisse kamers. Vriendelijk personeel die altijd willen helpen. Wij zijn fan en blijven terug komen!

Datum van verblijf: april 2022

Dankjewel Martha dat je de tijd hebt genomen ons te beoordelen! We hopen jullie opnieuw te mogen verwelkomen bij je volgende bezoek aan Ibiza. Het Marble Stella Maris team!

Beoordeeld op 22 oktober 2021 via mobiele applicatie

Prachtig all inclusive hotel.
Boven veranderd het buffet telkens, ontbijt, lunch en avond eten.
De snack corner beneden voor de tussendoor uurtjes.
Bij alle bars zwembad, podium buffet gratis drinken. Of als je export dranken besteld betaal je wel.
Geen idee waarom je hier geen all inclusive zal reserveren, alleen maar positief.
Hotel kamers prachtig, wij met 5 personen hadden 2 kamers.
Mooie laagbouw en elektrische wagens brengen je naar boven.
Leuk, vriendelijk, netjes personeel met altijd een mondkapje op.
Behulpzaam.
Auto verhuur dagelijks in het hotel aanwezig 10:00 en 17;00.
Op wandelafstand, prachtig strand snorkelset mee!!
En een super schattig aquarium waar kids de vissen mogen voeren.
Je kan zelfs dolfijnen spotten.
Zonsondergang kijken op de mooiste plek van het eiland, om de hoek.
En wat een prachtig weer in oktober.

Kamertip: All inclusive reserveren, wandel naar het strand, aquarium en huur een dagje een auto.
Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 28 september 2021 via mobiele applicatie

Voor een gezin met kleine kinderen een hele fijne plek om een (korte) vakantie door te brengen. Zeker in het najaar als de grote drukte voorbij is!
Er zijn veel ondiepe zwembaden, overal ligt speelgoed, er zijn georganiseerde kinder activiteiten, speeltuin, midgetgolf, elke avond mini disco! Ze vinden het geweldig.
Alles wordt goed schoon gehouden. Grote kamers met tweepersoons bed en opklapbedden voor de kinderen. Ruime badkamer met inloopdouche. Campingbedje op aanvraag. Balkon of terras.
Het complex ligt op een heuvel. Er rijden de hele dag elektrische busjes die je naar boven/beneden kunnen brengen. Of reserveer simpelweg een kamer beneden aan de heuvel.
Personeel is nergens te beroerd voor, dol op kinderen.
Ontbijt en lunch zijn prima. Avondeten is van matige kwaliteit. Haal bij voorkeur de wijn bij de bar uit een fles ipv de wijn pomp in het restaurant.
Mooie baaitjes op loopafstand.

Kamertip: Lekker rustig in het najaar. In hoogseizoen waarschijnlijk pittig druk.
Datum van verblijf: september 2021