Beoordeeld op 19 oktober 2021

Er was zeer vriendelijk personeel.
Het ontbijt was lekker, zeker het omelet en de pannekoekjes
Het avondeten was wat gewoontjes. Geen vis maar spruiten in de paella oa.
De kamer was goed, ook al was er een gat in onze deur geklopt :S

Datum van verblijf: oktober 2021
Alba Noguera, Marketing van Invisa Hotel Es Pla, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 oktober 2021

Beste klant

Allereerst hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons een reactie te schrijven. We waarderen en waarderen alle feedback enorm, omdat het ons helpt onze service voor de toekomst te verbeteren.

Ten tweede, het spijt ons voor wat er is gebeurd en we zullen contact opnemen met het managementteam van het hotel om uw situatie uit te leggen.

Nogmaals hartelijk dank voor uw tijd en het spijt ons dat u met slechte smaak bent vertrokken.

Het beste

Beoordeeld op 23 augustus 2021

Juli 2021 hier 5 dagen verbleven op een drie persoonskamer, bij aanvang vriendelijk ontvangen door de receptioniste. De kamer die wij kregen oogde gedateerd en oud, wel netjes. Het ontbijt was erg gericht op de Engelse gasten, maar was prima. De locatie is fijn, dichtbij de boulevard en strand.

In principe een oké hotel voor als je weinig in het hotel bent.

De laatste dag zijn we een dagje weggegaan, bij terugkomst was er 100 euro en een zwembroek weg. Direct naar de receptie gegaan om dit te melden, we mochten “onze klacht” wel op een leeg papiertje schrijven en zou er wat mee gedaan worden (hier tot nu toe niks over gehoord). De receptioniste leek ons niet te geloven.

Omdat we de volgende ochtend terugvlogen konden we geen aangifte meer doen. Al met al een oké hotel, maar zijn we richting Nederland gegaan met een bittere nasmaak

Datum van verblijf: juli 2021
Alba Noguera, Marketing van Invisa Hotel Es Pla, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2021

Beste klant

Het beste

Beoordeeld op 16 juni 2021 via mobiele applicatie

Het hotel heeft mij echt positief verbaast. Omdat het nog rustig was in het hotel kregen wij een gratis kamer upgrade.

De service en klantvriendelijkheid zijn echt heel goed! Achter de receptie tot aan mensen in het restaurant / zwembad bar.

Het ontbijt is goed en je hebt voldoende keuze.

De kamers zijn mooi en de badkamer heerlijk.

De airco”s werken goed en ook wordt elke dag je kamer schoon gemaakt.

Wij moesten vroeg uitchecken ivm onze vlucht en ze opende de ontbijt zaal voor ons zodat we toch nog wat konden eten voor vertrek.

Je hebt 2 zwembaden en een kleine entertainment team.

Echt een top hotel! Zeker voor de prijs

Datum van verblijf: mei 2021
Alba Noguera, Marketing van Invisa Hotel Es Pla, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2021

Goedenmiddag

We zijn blij dat u een uitstekend verblijf heeft gehad. We zullen uw berichten doorgeven aan het hotelpersoneel.

Hartelijk dank voor uw opmerkingen, omdat ze ons helpen om voortdurend te verbeteren.

Al het beste

Beoordeeld op 1 juni 2021

Als je in San Antonio wilt zijn is dit een zeer centraal gelegen hotel. Twee heerlijke zwembaden buiten. Al het personeel zeer vriendelijk en gastvrij. Mijn complimenten bovenal aan de koks, zeer uitgebreid keuze aan ontbijt. Heb je allergien of net iets andere wensen, ze doen echt hun best om dit voor je mogelijk te maken. Enige nadeel de mondkapjes plicht, maar daar kunnen hun helaas ook niks aan doen. Muchos gracias for a nice stay at the hotel

Datum van verblijf: mei 2021
Alba Noguera, Marketing van Invisa Hotel Es Pla, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2021

Dear guest

We are really happy to hear that you had a great stay with us. We love hearing comments like yours and they also contriute to improving our service for future guests.

We are glad that you had a pleasant stay and we hope to see you back soon.

Warm regards

Beoordeeld op 12 februari 2020 via mobiele applicatie

Super hotel aan de rand van San Antoni. Auto parkeren kan voor de deur en anders bij de Lidl op het parkeerterrein.
De kamers zijn nieuw en mooi gekleurd. Fijne douche en een heerlijk bed met een in Spaans , zeer goed matras.
Het personeel is zeer vriendelijk en het ontbijt zeer uitgebreid.
Een zwembad en gym is aanwezig.

Datum van verblijf: februari 2020
Invisa-Hot, Dpto de marketing van Invisa Hotel Es Pla, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 februari 2020

Hallo Sandra,

Wij waarderen uw beoordeling en verblijf in ons hotel. Het is ons een genoegen te weten dat u genoten hebt van uw verblijf en onze diensten. We hopen dat we u weer mogen verwelkomen in een van onze Invisa Hoteles.

Vriendelijke groeten.