Beoordeeld op 12 februari 2020 via mobiele applicatie

Super hotel aan de rand van San Antoni. Auto parkeren kan voor de deur en anders bij de Lidl op het parkeerterrein.
De kamers zijn nieuw en mooi gekleurd. Fijne douche en een heerlijk bed met een in Spaans , zeer goed matras.
Het personeel is zeer vriendelijk en het ontbijt zeer uitgebreid.
Een zwembad en gym is aanwezig.

Datum van verblijf: februari 2020
Invisa-Hot, Dpto de marketing van Invisa Hotel Es Pla, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 februari 2020

Hallo Sandra,

Wij waarderen uw beoordeling en verblijf in ons hotel. Het is ons een genoegen te weten dat u genoten hebt van uw verblijf en onze diensten. We hopen dat we u weer mogen verwelkomen in een van onze Invisa Hoteles.

Beoordeeld op 9 oktober 2019

Leuk hotel op een boogscheut van het strand en het uitgaansleven.Eten heel gevarieerd en lekker,personeel heel vriendelijk.Enkel het avondvertier kon wat beter,weinig tot geen volk.Mooie ruime kamer.Kortom een geweldig hotel voor een mooie prijs,de jongeren die lawaai houden neem je er maar bij ;-)

Datum van verblijf: juni 2019
Invisa-Hot, Dpto de marketing van Invisa Hotel Es Pla, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2019

Goedemorgen,

We zijn blij te weten dat je een geweldige tijd hebt gehad tijdens je verblijf in ons hotel. Het is ons een genoegen u weer te mogen verwelkomen in een van onze Invisa Hoteles.

Bedankt en groeten.

Beoordeeld op 6 oktober 2019 via mobiele applicatie

Het is een heel goed hotel met een hele goede keuken. Vriendelijk personeel en midden in het centrum van Sant Antonio. Alles makkelijk te voet te doen. De gezelligheid is vlakbij en je hebt geen last van de feestende jeugd. Kortom aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2019
Invisa-Hot, Dpto de marketing van Invisa Hotel Es Pla, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 oktober 2019

Geachte gast,

Bedankt voor uw verblijf bij ons tijdens uw vakantie op Ibiza. Het is ons een genoegen te weten dat u hier alles heeft gevonden wat u nodig heeft voor uw vakantie. We verwelkomen je graag weer in de toekomst.

Beoordeeld op 9 september 2019

Dit Hotel is echt een aanrader mocht je naar San Antonio gaan en niet tussen alleen feestende jongeren willen zitten of gezinnen met kinderen. Het is een hotel alleen voor volwassenen. Hier zit je aan de rand en dus niet midden in het feestgedruis van de Engelsen maar toch alles op loopafstand van 5 min. Ontbijt is zeer goed en uitgebreid. Vriendelijk en beleefd personeel. Kamer is mooi en schoon. Wij kregen een upgrade bij aankomst.
Tegenover het hotel een Lidl dus ook handig mocht je iets nodig hebben.

Datum van verblijf: augustus 2019
Invisa-Hot, Dpto de marketing van Invisa Hotel Es Pla, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2019

Beste gast,

bedankt voor uw verblijf bij ons tijdens uw vakantie op Ibiza. Het is ons een genoegen te weten dat u hier alles heeft gevonden wat u nodig heeft voor uw vakantie. We verwelkomen je graag weer in de toekomst.

Beoordeeld op 4 mei 2019 via mobiele applicatie

Op 5 minuten wandelen van de boulevard. Goed hotel,nette schone kamer met fijne douche. Balkon. Uitgebreid ontbijtbuffet met gevarieerde keus aan brood en beleg. Twee zwembaden met ligbedden. Handdoekenservice met borg.

Datum van verblijf: mei 2019
Invisa-Hot, Gerente van Invisa Hotel Es Pla, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2019

geachte dames en heren,

We willen de positieve opmerking over ons hotel bedanken.

we zijn verheugd om te weten dat u tijdens uw verblijf op Ibiza op zo'n goede manier van onze faciliteiten en diensten kunt genieten.

We kijken ernaar uit u te verwelkomen in ons hotel

Met vriendelijke groeten uit zoning Ibiza.