Gratis annuleren tot 08/07/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
Priceline
Expedia.comUS$ 279
travelup.comUS$ 315
Beoordeeld op 6 september 2021

Dit hotel heeft aan alle verwachtingen voldaan, sterker nog het heeft alle verwachtingen overtroffen. Vooral het prachtige zeezicht vanuit de stille kamer met heerlijk bed en fijne badkamer viel op.
Hulpvaardige receptie waar snel wen huurauto geregeld werd. Om de hoek een supermarkt. Mooi zwembad en een zeer uitgebreid ontbijtbuffet ( ivm Covid worden plastic handschoenen verstrekt).

Datum van verblijf: september 2021
Pepe Marí, Dueño van Bellamar Hotel Beach & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Hartelijk dank voor uw reactie. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf op Ibiza. Tot gauw!

Beoordeeld op 20 augustus 2020

Leuke vakantie
zeer proper hotel, dagelijks overal grondige reiniging
mooi zwembad en grote jacuzzi
zeer lekker eten, veel keuze
de straat oversteken en je zit aan het strand
Mooi eiland
Zalige massage genomen

Datum van verblijf: augustus 2020
Pepe Marí, Dueño van Bellamar Hotel Beach & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2020

Hartelijk dank voor uw reactie. We zijn blij dat u genoten hebt van uw verblijf in ons hotel. We kijken ernaar uit om u weer te zien bij een andere gelegenheid. Hartelijke groeten.

Beoordeeld op 22 juli 2019

Wel veel Engelse , die maken veel lawaai, bedjes bij zwembad worden bezet houden met handboek en vervolgens zie je niemand die dag op dat bedje, asociaal , zwembadlift niet stabiel voor onze vriendin.

Kamertip: Filters onder stoelen en tafels , schuiven hiervan is goed te horen op je kamer en snachts heel vervelend
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 31 december 2018 via mobiele applicatie

Bijna twee weken mochten wij verblijven in dit goed verzorgde fijne hotel. Zeer schoon en heel vriendelijk personeel.
Het hotel ligt een half uurtje wandelen van het centrum en ver genoeg van de uitgaansstrip (10 minuten lopen) om er lawaai en ander overlast van te hebben.
Bezoekers komen uit Duitsland en Engeland. Wij hebben (voor ons gelukkig) geen Nederlander gehoord of gezien in het hotel. De marina club is fantastisch en mogelijkheden om te ontspannen en te ontdekken zijn er legio in de omgeving.
Auto’s of andere vervoersmiddelen om te huren zijn er ruim voor handen. Voor ons is Bellamar een absolute aanrader *****

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 17 juni 2018

Hotel Bellamar is een goed verzorgd hotel. Het personeel is vriendelijk en de maaltijden zijn super. Verse koffie en verse jus orange. De maaltijden zijn vers en er is een ruime keuze. Bij het zwembad allemaal nieuwe bedjes en parasols. Geen handdoeken die op de bedjes gereserveerd worden. Altijd plaats genoeg.

Datum van verblijf: mei 2018