Agoda.com
Booking.comUS$ 300
travelup.comUS$ 294
PricelineUS$ 238
Beoordeeld op 11 september 2018

THB Naeco is een mooi rustig hotel met nette moderne kamer,design pool met leuke ligzetels.het personeel spreekt vlot engels en is professioneel ,bedankt Mr.Dani ! het is ideaal gelegen net buiten de drukte van de feestgangers en je hebt geen last van nachtlawaai. de Sangria in het hotel hier moet je proeven is super! het ontbijt vonden wij maar matig en smakeloos maar je had wel alles....

Kamertip: rustige verdiepingen
Datum van verblijf: september 2018
THBNaeco I, Gerente van THB Naeco Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2018

Dear Thevyruss,
Thank you very much for comment your stay with us on TripAdvisor.
We have completely renovated facilities since last year with the intention that our customers enjoy it
The human team that works in the Hotel does everything possible so that our clients enjoy their stay with us, that is why comments like yours reinforce all the daily work of all of us.
We hope to see you again with us if you decide to return to Ibiza.
Regards,
Xavi Bonet

Beoordeeld op 9 augustus 2018 via mobiele applicatie

THB Naeco is een modern hotel net buiten de drukte van Sant Antonio. Op 10 minuten lopen van het drukke uitgaanscentrum waar vooral Engelsen zijn. In het hotel heb je hier geen last van.

Verder zijn er kussen in de ligbedden bij het zwembad gelegd, waardoor deze prima liggen. Ontbijt was zeer uitgebreid.

Bij het zwembad hangt een hele reactie sfeer en op 2 minuten loopafstand bevindt zich een klein strandje met helder blauw water.

Het hotel is zeker een aanrader!

Datum van verblijf: mei 2018
THBNaeco I, Gerente van THB Naeco Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2018

Dear LLLLCCCC14,
thank you so much to valorate at Tripadvisor your holidays with us.
Hope to see you again in THB Naeco if you´ll visit Ibiza.
Best Regards,
Xavi Bonet

Beoordeeld op 10 september 2017 via mobiele applicatie

Was een heel mooi design hotel met uitstekende keuken . Met half pension kon je kiezen per dag voor lunch of diner. Heel mooie kamers en zwembad. Was wel Engelse jeugd maar je merkte wel waren wat beter opgevoed. In sant Antoni was ook de Engelse jeugd aanwezig maar zeker niet vervelend. Gewoon een vrolijke boel. Het hotel ligt prima en heel rustig aan de rand van het uitgaansgebied. In de omgeving leuke eetgelegenheden aan het strand voor normale prijzen.

Datum van verblijf: september 2017
THBNaeco I, Director de Relaciones Públicas van THB Naeco Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2017

Dear Vakantie,

Many thanks for posting your review.

We look forward to welcoming you back soon.

Thanks and best regards

Beoordeeld op 25 augustus 2017

De kamers zijn ruim en netjes.
Een ruim balkon met tafeltje en twee comfortabele tuinstoelen.
Wij hadden zicht op het zwembad en de zee.
Het ontbijt is in buffetvorm met een zeer ruim aanbod verse producten. Heel lekker.
Diner is a la carte maar ruime keuze en alles is zeer lekker.
Personeel is zeer vriendelijk.
Dranken zijn aan democratische prijzen.
Uitstekende ligging.
Bus stopt voor het hotel en brengt je voor 4 euro naar de luchthaven.
Rustige omgeving.
Zeer vriendelijk personeel!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 11 juni 2017

We zijn net terug van dit prachtig hotel. Wij verbleven 15 dagen half pension en hebben het ons geen dag beklaagd dat we zolang gebleven zijn. Dit hotel is een echt speciaal hotel. De juniorsuites zijn heel mooi, ruim en speciaal voor iemand die van design houdt. Wij zaten aan de zwembadzijde met een prachtig uitzicht op de baai van San Antonio. Ontbijtbuffet is heel uitgebreid en speciaal, er is zowel koud als warm voorzien Wat het diner betreft is het geen buffet maar à la carte waar je de mogelijkheid hebt om te kiezen tussen 7 voorgerechten, 7 hoofdgerechten en desserts. Het eten wordt heel mooi opgediend door de fantastische ploeg onder leiding van de profesionele Ciro en zijn team Dani en Vanesa. Heel vriendelijke bediening. In dit hotel kom je volledig tot rust omdat er 2 mogelijkheden zijn. Je kan aan het zwembad liggen maar ook op chill out terras waar de achtergrondmuziek er voor zorgt dat je je helemaal relax voelt. Dit hotel is een echte aanrader. Ik kom zeker nog terug

Kamertip: Als je mooi uitzicht wil hebben, kies dan de zwembadzijde en zo hoog mogelijk
Datum van verblijf: mei 2017
THBNaeco I, Director de Relaciones Públicas van THB Naeco Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juni 2017

Dear Natalie,

Thank so much for your comment in TripAdvisor.

It was a pleasure to have you as guests in our hotel. Is wonder when guest with 15 nights in our hotel, enjoyed us you. With the sea views, with our breakfast and also with our staff.

The best thing for us is when you say than you can relax in the terrace. This is our important point.

Thank so much and please, come again.

Best Regards