7 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 02/06/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Destinia.com
Gratis annuleren tot 25/05/22
Hotels.comUS$ 272
PricelineUS$ 252
Orbitz.comUS$ 277
Beoordeeld op 9 augustus 2018 via mobiele applicatie

THB Naeco is een modern hotel net buiten de drukte van Sant Antonio. Op 10 minuten lopen van het drukke uitgaanscentrum waar vooral Engelsen zijn. In het hotel heb je hier geen last van.

Verder zijn er kussen in de ligbedden bij het zwembad gelegd, waardoor deze prima liggen. Ontbijt was zeer uitgebreid.

Bij het zwembad hangt een hele reactie sfeer en op 2 minuten loopafstand bevindt zich een klein strandje met helder blauw water.

Het hotel is zeker een aanrader!

Datum van verblijf: mei 2018
THBNaeco I, Gerente van THB Naeco Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2018

Dear LLLLCCCC14,
thank you so much to valorate at Tripadvisor your holidays with us.
Hope to see you again in THB Naeco if you´ll visit Ibiza.
Best Regards,
Xavi Bonet

Beoordeeld op 10 september 2017 via mobiele applicatie

Was een heel mooi design hotel met uitstekende keuken . Met half pension kon je kiezen per dag voor lunch of diner. Heel mooie kamers en zwembad. Was wel Engelse jeugd maar je merkte wel waren wat beter opgevoed. In sant Antoni was ook de Engelse jeugd aanwezig maar zeker niet vervelend. Gewoon een vrolijke boel. Het hotel ligt prima en heel rustig aan de rand van het uitgaansgebied. In de omgeving leuke eetgelegenheden aan het strand voor normale prijzen.

Datum van verblijf: september 2017
THBNaeco I, Director de Relaciones Públicas van THB Naeco Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2017

Dear Vakantie,

Many thanks for posting your review.

We look forward to welcoming you back soon.

Thanks and best regards

Beoordeeld op 25 augustus 2017

De kamers zijn ruim en netjes.
Een ruim balkon met tafeltje en twee comfortabele tuinstoelen.
Wij hadden zicht op het zwembad en de zee.
Het ontbijt is in buffetvorm met een zeer ruim aanbod verse producten. Heel lekker.
Diner is a la carte maar ruime keuze en alles is zeer lekker.
Personeel is zeer vriendelijk.
Dranken zijn aan democratische prijzen.
Uitstekende ligging.
Bus stopt voor het hotel en brengt je voor 4 euro naar de luchthaven.
Rustige omgeving.
Zeer vriendelijk personeel!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 11 juni 2017

We zijn net terug van dit prachtig hotel. Wij verbleven 15 dagen half pension en hebben het ons geen dag beklaagd dat we zolang gebleven zijn. Dit hotel is een echt speciaal hotel. De juniorsuites zijn heel mooi, ruim en speciaal voor iemand die van design houdt. Wij zaten aan de zwembadzijde met een prachtig uitzicht op de baai van San Antonio. Ontbijtbuffet is heel uitgebreid en speciaal, er is zowel koud als warm voorzien Wat het diner betreft is het geen buffet maar à la carte waar je de mogelijkheid hebt om te kiezen tussen 7 voorgerechten, 7 hoofdgerechten en desserts. Het eten wordt heel mooi opgediend door de fantastische ploeg onder leiding van de profesionele Ciro en zijn team Dani en Vanesa. Heel vriendelijke bediening. In dit hotel kom je volledig tot rust omdat er 2 mogelijkheden zijn. Je kan aan het zwembad liggen maar ook op chill out terras waar de achtergrondmuziek er voor zorgt dat je je helemaal relax voelt. Dit hotel is een echte aanrader. Ik kom zeker nog terug

Kamertip: Als je mooi uitzicht wil hebben, kies dan de zwembadzijde en zo hoog mogelijk
Datum van verblijf: mei 2017
THBNaeco I, Director de Relaciones Públicas van THB Naeco Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juni 2017

Dear Natalie,

Thank so much for your comment in TripAdvisor.

It was a pleasure to have you as guests in our hotel. Is wonder when guest with 15 nights in our hotel, enjoyed us you. With the sea views, with our breakfast and also with our staff.

The best thing for us is when you say than you can relax in the terrace. This is our important point.

Thank so much and please, come again.

Best Regards

Beoordeeld op 3 juni 2017

Nieuw hotel, geopend begin mei. Wij waren er eind mei/begin juni. Trendy interieur. Mooie, ruime kamers.
Sant Antoni is echter niet het leukste deel van Ibiza (touristisch, m.n. (dronken) Engelsen), maar met een auto is dit hotel prima.
Wij hadden half pension. Ontbijtbuffet, goed en uitgebreid. Goede (Nespresso) koffie. Diner is a la carte (geen buffet). Kaart is uitgebreid, maar langer dan een week moet je hier niet zitten. Hele aardige en vriendelijke bediening!!!

Kamertip: Vanaf 2e verdieping i.v.m. zee uitzicht.
Datum van verblijf: juni 2017
THBNaeco I, Director de Relaciones Públicas van THB Naeco Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juni 2017

Dear Victor,

Thank you very much for taking more minutes of your valuable time to post on Tripadvisor your experience at THB NAECO IBIZA CLASS and share your impressions with us.
All team members were at your full disposal in everything you might need.Yesterday, today and always.
It is a pleasure for us your choice to spend in this property your holidays and take some days to rest and relax.

Best regards