16 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 18/08/22
Agoda.com
Gratis annuleren tot 17/08/22
Vibra HotelsUS$ 218
Hotels.comUS$ 255
PricelineUS$ 329
Beoordeeld op 7 augustus 2019

Hotel Playasolrivera San Antonio Ibiza. Geweldig hotel met uitstekend eten en personeel. Ik rustte daar in de maand juli. Speciale dank aan de jongens die hebben gewerkt aan de animatie van deze ASHLEY en NICOLE zoals deze jongens die ik niet heb ontmoet in andere resorts. hou van jou. Hallo uit Amsterdam

Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Reisde alleen
Antonella u, Manager van Hotel Vibra Riviera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2019

Lieve Abas N,

Hartstikke bedankt voor je recensie van uw verblijf in Hotel Riviera. We zijn verheugd te lezen dat u een aangenaam verblijf in ons hotel heeft gehad.

We zullen je dankbaarheid jegens Ashley en Nicole zeker overbrengen, beide doen geweldig werk en we stellen hun werk zeer op prijs. Nogmaals bedankt voor je leuke review. We kijken ernaar uit je weer te mogen verwelkomen bij je volgende bezoek aan Ibiza.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 16 juni 2019 via mobiele applicatie

om 23.00 uur stopt de all inclusive formule maar er wordt onderscheid gemaakt de ene krijgt nog wel een drankje na
23.00 uur maar de andere niet.
kamers erg gehorig
ene klant krijgt wel door over stroomonderbrekingen de andere niet.
auto gehuurd sleutel moesten we inleveren bij de receptie volgens de verhuurder maar receptie keek met grote ogen want wist hier niets van.
liften blijven piepen voor te zwaar terwijl we niet met teveel erin staan of over het gewicht kwamen.

Datum van verblijf: juni 2019
Antonella u, Manager van Hotel Vibra Riviera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juni 2019

Beste 778hermant,

Hartstikke bedankt om de tijd te nemen om uw ervaring in Hotel Riviera te delen. Het zijn klantbeoordelingen die ons helpen om te verbeteren.

We willen zo graag jou vertellen dat de all-inclusive service begint om 10:00 uur en eindigt op 23:00 urr. Dat is meer dan 12 uren, waar klanten kunnen eten en drinken. Bovendien, strikt de bar sluit om 23:00 uur voor alle klante.

Sommige autobedrijven bieden de service van het sleutel inleveren bij receptie de laatste dag van autoverhuur. Echter, niet alle autobedrijven brengt ons op de hoogte.

We hebben twee liften in het hotel, en elk heeft pieps wanneer het maximale gewicht dat het kan dragen wordt bereikt voor veiligheidsredenen.

We willen u graag laten weten dat Playasol Ibiza Hotels heft meer Hotels in op verschillende plaatsen van Ibiza die misschien meer geschikt is voor uw behoeften en verwachtingen..

Hoogachtend,

Beoordeeld op 15 juni 2019 via mobiele applicatie

Jammer dat bij aankomst om 10.00 uur in de morgen je niet kunt inchecken! Kamer niet klaar is geen punt, maar geen gebruik kunnen maken van de faciliteiten van de all inclusive formule is niet meer van deze tijd. Staat ook zo klantonvriendelijk.

Datum van verblijf: juni 2019

Beste Suzannne,

We willen zo graag jou vertellen dat check-in is om 14:00 uur, op de aankomst dag, en check-out is om 11:00 uur op het laatste dag. Bovendien, de all-inclusive service begint om 12:00 uur´s op de aankomst dag.

Ons hotelpersoneel valt op door zijn vriendelijkheid en vriendelijkheid. Dit wordt ondersteund door klanten van alle nationaliteiten die opmerkingen over klantenservice op deze website achterlaten.

We willen u graag laten weten dat Playasol Ibiza Hotels heft meer Hotels op verschillende plaatsen van Ibiza die misschien meer geschikt is voor uw behoeften en verwachtingen.

Hoogachtend,

Beoordeeld op 13 augustus 2017 via mobiele applicatie

De service van dit hotel kunnen we niks over zeggen, de medewerkers doen erg hun best (ondanks hun gebrekkige Engels).

Het eten, gevarieerd en genoeg keuze? Gezien de prijs is het te verwachten dat het eten niet fantastisch is, maar dit was echt ronduit slecht. Geen 1 Spaans gerecht kunnen krijgen in de 8 dagen dat wij er waren, het was alleen maar gericht op Engelsen. Wij hebben dan ook elke dag buiten de deur geluncht en gegeten.

De kamer, deze was schoon (ondanks een grote schimmelplek op het plafond in de hal), elke dag wordt er netjes schoongemaakt. Maar wat ontzettend gehorig, wij dachten dat het wel mee zou vallen maar wij hebben echt slapeloze nachten gehad. Voornamelijk door de Engelsen die echt elke nacht overdreven hard met deuren aan het gooien waren, en continu aan het schreeuwen waren, ontzettend asociaal en vies, dan hoorde je ze weer kotsen. Het ging echt de hele nacht door die herrie, vreselijk!!! Als de buurman aan het plassen was, leek het alsof het bij ons was, werkelijk alles hoor je. Wij zaten op een verdieping met alleen maar dronken, schreeuwende Engelsen. Door de slechte nachtrust kapot thuisgekomen. Verder is er weinig moois in de directe omgeving, adviseren dan ook echt om een auto te huren! Als je op zoek bent naar zon zuipen ziekenhuis is dit een geschikt hotel.

Datum van verblijf: augustus 2017
PlayasolIbizaHotels, Front Office Manager van Hotel Vibra Riviera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2017

Geachte Michelle D,

Bedankt voor je reactie. Het spijt ons zeer dat je niet hebt kunnen genieten van je vakantie in ons hotel. Wij nemen dit probleem zeer serieus. Heb je je probleem ook bij de receptie gemeld? Zij kunnen je namelijk helpen zoeken naar een oplossing. Ook hebben wij beveiligers rond lopen die er voor zorgen dat je een goede en veilige nacht hebt. We zullen dit aan hen doorgeven.

Het eten word elke dag vers bereid, ook hebben we elke dag een ander thema Bijv. Mexicaans, Spaans of italiaans... Dus het kan kloppen dat je niet elke dag spaans eten hebt gehad. We proberen met iedereen rekening te houden.

Ondanks deze ervaring hopen we je toch te verwelomen in ons hotel.

De manager van de receptie

Beoordeeld op 10 augustus 2017

Vriendelijk personeel, lekker, veel en gevarieerd warm en koud eten. Top animatieteam! Grote zwembaden, rustige nachten. Propere kamers. Goede nachtrust, wat anderen zeggen over lawaai klopt niet, ik heb er geen last van gehad. Elke dag propere lakens en handdoeken op de kamer door vriendelijk kuispersoneel.
Personeel bezorgt je er een goede reis, slaan graag een babbeltje. Bij regenweer (ja, dat kan ook in Ibiza) zorgden ze meteen voor animatie in de vorm van spelletjes die georganiseerd werden met gasten. Shoutout to Jirin en Diana van het animatieteam! Bedankt, en zeker tot volgend jaar! :-)

Datum van verblijf: augustus 2017

Geachte gast,

Heel erg bedankt voor je reactie. Wij waarderen dit zeer. Wij zijn blij om te horen dat je hebt genoten van je vakantie in ons hotel.

We zullen Jirin en Diana laten weten hoe jullie het vonden.
We hopen je volgend jaar weer te zien.

De manager van de receptie