Gratis annuleren tot 11/07/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Vibra Hotels
Gratis annuleren tot 14/07/22
Hotels.comUS$ 206
travelup.comUS$ 236
TravelocityUS$ 206
Beoordeeld op 12 juli 2017

Het is een ontzettend schoon hotel. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het is alleen jammer dat het ontzettend gehorig is. Ik zou ze wel aan willen raden om meer parasols bij het zwembad neer te zetten. Animatie is er wel alleen het stelt niet veel voor. Eten was goed, maar niet bijzonder.

Datum van verblijf: juni 2017
PlayasolIbizaHotels, Front Office Manager van Hotel Vibra Riviera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2017

Geachte Mirjam,

Heel erg bedankt voor je reactie. We zijn erg blij dat je hebt genoten van je vakantie in ons hotel. Het spijt ons dat het zo gehorig was. We zullen dit aan geven bij de beveiliger.

We begrijpen je problem. We zullen kijken of er meer parasollen kunnen komen.
Het animatie team is hard bezig met nieuwe shows.

We hopen je zelf weer te zien.

Beoordeeld op 30 mei 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben een appartement geboekt bij Hotel Rivera. Het was een mooi appartement. Het werd dagelijks goed schoongemaakt. WiFi was minder, maar is na 1 juni 2017 minder van belang, ivm de nieuwe wetgeving. Redelijk centraal gelegen. Zwembaden goed verzorgd. Strand is iets minder, maar met een auto kun je alle mooie stranden bereiken. Auto huren ter plaatse was goed mogelijk en was ook goed verzorgd.

Datum van verblijf: mei 2017
HotelRivieraPlayasol, Manager van Hotel Vibra Riviera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juni 2017

Dear J_I_Holland

Thank you for taking some minutes of your valuable time to post on Tripadvisor your experience and impressions about our Hotel during your recent stay.

We would like to thank you as well, for choosing Riviera Hotel to spend your deserved holidays here on the Island.

Kind regards

Carlos Gomez
Riviera Hotel Manager

Beoordeeld op 25 mei 2017

Heel aardig personeel, fijne kamers, goede poetsvrouwen. Goed ontbijt en leuke ligging. Mensen achter de balie erg behulpzaam, vooral LUNA, altijd vriendelijk en goedlachs!! Zeker een hotel om nog eens te boeken.

Kamertip: beide kanten zijn ok
Datum van verblijf: mei 2017
Antwoord van management:Gereageerd op 1 juni 2017

Dear Joyce,

Thank you for the great review of our hotel.
It is a pleasure for us reading that you have enjoyed your whole stay at Riviera Hotel, we will pass on your compliments to the staff, specially Luna, they will be pleased to hear that their effort is so much appreciated.
We hope to welcome you back soon in the Riviera Hotel

Best regards,

Front Office Manager

Beoordeeld op 21 juni 2016 via mobiele applicatie

Het hotel op zich is prima en ziet er netjes uit, het personeel is ook erg vriendelijk en behulpzaam! Wij hadden een verblijf alleen op basis van logies, dus over het eten kunnen we niet oordelen. De kamer werd ook iedere dag netjes schoongemaakt. Het grote nadeel wat onze beoordeling van dit hotel voor het grootste gedeelte bepaald is de gehorigheid. De muren zijn heel erg dun en je hoort werkelijk alles! Het lijkt net alsof de buren op je eigen kamer staan. De grootste ergernis waren de zeer luidruchtige en asociale buren die overdag muziek draaiden waarvan het hele hotel kon meegenieten. 's Nachts kwamen er hele groepen dronken thuis en het leek wel alsof ze het hele hotel afbraken! Wij hebben niet één nacht gehad dat we niet wakker zijn geweest.
Verder ligt het hotel aan de andere kant van de stad en moet je met de scooter wel rekening houden met zeker 10 minuten rijden naar het centrum. Nadeel is ook dat er in de straat eenrichtingsverkeer geldt, dus je zult iedere keer om moeten rijden. Wel is er een bushalte voor het hotel.

Datum van verblijf: juni 2016
Maria Antonia P, Gerente van Hotel Vibra Riviera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juni 2016

Dear Myrr90,

First of all I want to thank you very much for staying in Riviera Hotel during your holidays and taking your time in order to post a review.

On the one hand it is a pleisure to know you consider our hotel clean and our staff very kind and helpful.

On the other hand we regret all the bad circumstances with noise you had. In this case we recommend to let reception know in order to fix the problem moving to other room or calling our security staff. Anyway, we would like to apologize for this fact.

Hopefully you could trust us again or another Grupo Playasol Hotel.

Best Regards,

Beoordeeld op 3 augustus 2015

Pluspunten: Het eten (ontbijt, lunch en avondeten) was echt heel goed waardoor wij maar 2x buiten de deur gedineerd hebben en het personeel is zeer beleefd wat heel fijn is. Zwembaden zijn goed en als je een all-inclusive hebt is dat heel fijn.

Minpunten: Het hotel is best ver van het centrum. De kamers zijn zeer gehorig, je hoort werkelijk ALLES wat je buren zeggen of doen. Veel overlast op de gangen door dronkenlui.

Kamertip: Ik ben bang dat alle kamers zeer gehorig zijn maar je zou wel een kamer met uitzicht op het zwembad / zee kunnen kiezen.
Datum van verblijf: juli 2015
Director H, Gerente van Hotel Vibra Riviera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2015

Geachte klant,

Namens alle medewerkers van het Hotel Riviera willen wij u bedanken voor de tijd genomen om uw ervaringen met iedereen te delen op Tripadvisor.

Ons belangrijkste doel is om de verwachtingen van onze klanten te overtreffen tijdens hun verblijf, en we zijn trots om te zien dat we in staat waren om dit te verkrijgen.

Bedankt voor al uw positieve reacties en we hopen uw vertrouwen terug te winnen in het hotel Riviera om te genieten van uw volgende vakantie in Ibiza.

Met vriendelijke groeten,

Gonzalo Riesco