8 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 18/08/22
Vibra Hotels
Hotels.comUS$ 261
PricelineUS$ 273
travelup.comUS$ 322
Beoordeeld op 22 juli 2018

Erg leuk hotel, schone kamers, wij hadden met zeezicht geboekt. Airco op de kamer. Buffet erg goed, zowel ‘S morgens als ‘S avonds, gevarieerd en warm, eetzaal niet te druk ookal wordt deze ook gebruikt door gasten van het naast gelegen hotel. Koffie, thee, melk, en sap uit automaat. Wij hadden half pension geboekt. Iedere dag, kamers opgefrist, schone handdoeken. Badhandoekenservice, borg 10,00, ook erg fijn. Zwembad niet al te groot, maar heerlijk water. Achter het zwembad, ligt de zee, niet het mooiste stand, maar heerlijk om een duik te nemen. 15 minuten lopen naar San Antonio. Tegenover hotel, supermarktjes en souvenirwinkels. Tegenover het hotel is de watertaxi en vertrekken boten naar verschillende plekken, ideaal. In onze tijd waren er niet veel Nederlanders, wat wij niet erg vonden. Vooral Engelsen, Spanjaarden en Duitsers. Aardig personeel. Bushalte vlakbij.

Als we minpunten moeten noemen... ze stellen niet veel voor maar benoem ze toch.

Jammer dat de animatie zich alleen bezig houdt met de Engelse (mannen).
Het plastic bandje voor je verblijf is lelijk en breed.
Het extra bijboeken op de laatste dag van je kamer kost 55,00. Maar we konden gelukkig gebruik maken van de douches in the gym.
Geen koelkast op de kamer, deze misten wij wel. (Half pension)

Al met al een geweldige vakantie gehad.

Kamertip: Kamer met zeezicht
Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 24 april 2018 via mobiele applicatie

Het hotel ziet er goed uit. Wordt goed onderhouden kwa schoonmaak, eten en animatie.
De douche is minder, geen constante warmte van de kraan.
Mooie ligging van het hotel
Alice Fransisca
Ik zou hier nog een keer terug komen maar niet langer dan 1 week!

Datum van verblijf: april 2018
LluisOcampos, Gerente van Hotel Vibra San Remo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 april 2018

Beste Kiara,

Als eerste wil ik u bedanken voor uw keuzen om bij onze hotels Club San Remo-S'Estanyol uw vakantie door te komen brengen.

Ik wil u bedanken voor uw recentie zodat wij ons hotel kunnen verbeteren aan de hand van uw mening van de vakantie.

Ik hoop dat we u snel weer te gast krijgen in een van onze Hotels!

Met vriendelijke groeten,

LLuis A. Ocampos
Manager

Beoordeeld op 22 oktober 2017

Wij hadden uitzicht op zee, tevens hadden wij het grootste balkon van het hotel. Prima ontbijt, mooi zwembad echter niet ingezwommen. Receptioniste aardig, schoonmaakpersoneel ook echter 1 vrouw ging te keer in het spaans tegen mij waarom??? Sant Antony 15 minuten wandelen. Wij zouden weer naar dit hotel gaan de volgende keer.

Kamertip: Uitzicht op zee, is heel mooi
Datum van verblijf: oktober 2017
LluisOcampos, Gerente van Hotel Vibra San Remo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 februari 2018

Dear Rosanne,

First of all, I would like to thank you for having chosen our Hotel Club San Remo-S'Estanyol as your last holiday destination.

We are very proud to know that we have been able to fulfil your expectations with our services and facilities and the hospitality of our people. You can be sure that there is no biggest reward for us than to know that you have had an enjoyable time at our resort.

On the other hand we are very surprised with your comments about our staff. Nearly all the reviews have kind words for them, for their service and professionality. We are truly sorry and sincerely hope that this situation has not tarnished the memories of your vacations with us. I will make sure myself that all the managers involved and everybody at the Hotel knows about your email, in order to improve much more our service.

We really hope that there are many other visits yet to come and that we will have the opportunity to meet

Sincerely,

Lluis Ocampos
Manegement

Beoordeeld op 17 juli 2017

We hebben 7 dagen genoten van ibiza. Het hotel was super, goed ontbijt en schone kamers. We kregen elke dag schone handdoeken. Er waren een hoop Engelse jongeren waar we weinig tot geen last van hebben gehad. Alleen om 11 uur sloot de bar dus toen kon je geen drinken meer halen, wel was er om de hoek een klein supermarktje waar je drinken kon halen. Een echte aanrader om te eten is Casita. Als je het hotel uitloopt links. Heerlijk eten voor een goede prijs!

Datum van verblijf: juli 2017
LluisOcampos, Gerente van Hotel Vibra San Remo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2017

Dear Bregjekroes,

We would also like to thank you for taking the time to bring your concerns to our attention. It is through communications of this nature that we are given an opportunity to assess and evaluate our performance, as well as to ensure that we maintain and deliver the level of service expected from our resort.

We sincerely hope to have the opportunity to welcome you once again at the Hotel Club San Remo - S'Estanyol to experience the hospitality of our people, the quality of our services and facilities.

Yours sincerely,

Lluis A. Ocampos
Manager.

Beoordeeld op 29 juni 2017 via mobiele applicatie

Hotel is netjes. Kamers zijn schoon maar de badkamer is aan vervanging toe.
Ga hier niet in de zomer zitten want de airco trekt het nu al niet. Zorg wel dat je zeezicht hebt, andere kant is aan een drukke straat.
Ontbijtbuffet is erg uitgebreid. Er zit veel typisch all inclusive publiek.

Datum van verblijf: juni 2017