25 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Trip.com
PricelineUS$ 293
Hotels.comUS$ 290
travelup.comUS$ 335
Beoordeeld op 16 oktober 2021

Ik schrijf normaal gesproken geen reviews en al helemaal niet zulke lappen tekst als deze, maar dit hotel en het personeel is het echt waard!

Mijn verblijf was van 7 t/m 14 oktober. Ik ga alleen op vakantie, dus had een eenpersoonskamer geboekt. Bij aankomst rond 9.45u werd ik begroet door Carlos en Joachim. Carlos gaf mij direct een upgrade naar een 2-persoonskamer met zeezicht die al klaar was en Joachim bracht mij naar de kamer en legde mij uit hoe alles werkte. Ik zat in kamer 211 met uitzicht op de boulevard en zee, dus ik kon niets horen van de weg voor het hotel. Ik kon zelfs nog even iets meepakken van het ontbijt, en dat terwijl inchecken eigenlijk pas vanaf 14.00u zou zijn!

Het buffetrestaurant was voor mij prima voor alle maaltijden. Elke dag is er voor het diner een thema en voor ontbijt en lunch is er ook een beetje variatie, vooral in de warme dingen. Ik neig sowieso naar dezelfde dingen voor ontbijt en lunch, dus voor mij was het prima. Het eten was ook niet te zout of te flauw, zoals ik in andere reviews heb gelezen. Het resort is vrij klein, in vergelijking met de grote(re) resorts waar ik in eerdere jaren ben geweest. Daarom vind ik het ook wel logisch dat zij een kleiner buffet hebben en daardoor dus minder keuze. De Italiaanse dessert chef (sorry, ben de naam vergeten) zorgde elke dag bij lunch en diner voor alle desserts en had enige variatie. Op een dag waren er zelfs stoofpeertjes! Uiteraard een wat meer culinaire versie dan hoe we het in Nederland maken, maar gezien de nostalgie was dat een van mijn favoriete desserts. Grazie!
Irina, een van de chefs, heb ik ook een aantal keren gesproken. Hartstikke leuk mens die een aantal dingen vers maakte, zoals omeletten, pasta en wokgerechten die je zelf kon samenstellen en diverse soorten hamburgers.

Van het restaurant- en barpersoneel weet ik helaas niet alle namen, maar o.a. Javier en Jocsan, 2 jonge jongens, waren altijd vriendelijk en tijdens de shows na het diner kwamen ze ook wel eens kijken en meedansen met de gasten. Die mensen werken ongelooflijk hard, dus ik vind het erg leuk om te zien dat zij ook nog een beetje genieten en lol kunnen maken, naast het feit dat zij dus ook mensen de dansvloer op krijgen. Arturo en een kleine dame met wie ik een klein beetje Spaans/Catalan probeerde te praten waren ook een paar van mijn favoriete medewerkers. Niet al het personeel sprak Engels, waaronder deze dame, maar iedereen was altijd heel vriendelijk en blijkbaar wist iedereen mijn naam.

De bedden zijn inderdaad nogal hard, maar aangezien ik thuis geen superzacht matras heb was ik na een paar nachten gewend.
Het is en blijft een hotel, dus de muren waren niet geluidswerend. Gelukkig had ik amper (luidruchtige) gasten om mij heen, dus behalve geluiden van toiletgebruik naast mijn kamer heb ik nergens last van gehad.

Het zwembad is ook vrij klein, maar aangezien ik er in een rustige periode was en het water vrij fris was heb ik er geen last van gehad. In het hoogseizoen met veel mensen in het zwembad zou dat vast anders zijn geweest.

Van het personeel van de receptie weet ik helaas ook lang niet alle namen, maar o.a. Victor en zijn collega die meestal tot 00.00u werkten waren 2 gezellige jonge jongens. Die collega sprak zelfs wat Nederlands! Nu waren er ook héél veel Nederlanders en Belgen aanwezig, maar toch is Nederlands niet een taal die veel mensen spreken. Een aantal dames waarvan ik dus geen namen weet waren ook altijd vriendelijk en behulpzaam, toen bijvoorbeeld bleek dat de gootsteen heel snel leegliep hadden ze een monteur langs gestuurd in de tijd dat ik een maaltijd ging nuttigen, zodat ik daarna alsnog de badkleding kon uitspoelen.

Eliane was de dame bij wie je allerlei info kon opvragen en excursies boeken. Via haar heb ik een eilandtour geboekt, welke ik op zaterdag heb gedaan.

Het Entertainment team bestond uit Silvia en Johan. Zij verzorgden activiteiten tussen 11.00u en 13.00u voor de gasten die dat graag wilden en 's avonds bij de show kondigden zij de artiesten aan. Ik heb bijna alle dagen meegedaan en heb zelfs een keer een paar Zumba nummers mogen doen, aangezien ze wisten dat ik Zumba instructor ben. Normaal gesproken val ik nog geen 10x per jaar ergens in, dus dit was een goede oefening om weer voor een groep te staan. Dank daarvoor!

P.S.: mijn excuses voor eventuele spelfouten in namen, ik heb veel meer naar de vriendelijke gezichten (al dan niet achter maskers) gekeken dan naar naamplaatjes :)

Kamertip: Zeezijde + buitenzijden v/h hotel. Podium + buitengedeelte v/h buffetrestaurant en de bar zijn aan het zwembad, dus 's avonds luider.
Datum van verblijf: oktober 2021
Customer Care, Otros van Palladium Hotel Palmyra, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2021

Geachte N3399ATchristinah,
Hartelijk dank voor de tijd die u nam om uw vakntire op TripAdvisor te delen.
Het is een groot genoegen om te horen van de geweldige vakantie die u heeft gehad tijdens uw verblijf bij ons en wij danken u voor uw waardering voor ons eten, entertainment en diensten.
Wij danken u voor uw opmerkingen over ons personeel en voor het waarderen van het werk dat ze dag na dag doen om de tevredenheid van onze gasten te bereiken.

Beoordeeld op 13 oktober 2021 via mobiele applicatie

We waren een week in oktober in dit heerlijke hotel.
Bij aankomst om 11.30 bleek onze kamer zelfs al klaar. We hadden een 2 persoonskamer met uitzicht over het zwembad en zeezicht, echt prachtig, zeker ook bij zonsondergang , op de 4e etage. De kamer had 2 losse bedden tegen elkaar, airconditioning , een waterkoker, koelkastje. De badkamer had een bad waarin je ook moest douchen. Dat vond ik het enige minpunt. Ik heb liever een inloopdouche.
Verzorging was all inclusief, je kon 1 x pw in een a la carte restaurant eten, maar dat hebben wij niet gedaan omdat wij het eten in het buffetrestaurant van heel goede kwaliteit vonden. Vooral sushi avond vond ik heerlijk
Ook de drankjes aan de bar waren prima en all in duurde tot 1.00. Om 22.00 was er (bijna)elke avond muziek
Het personeel is ontzettend vriendelijk. In de hal zat elke dag Eliana, die er was voor al je vragen en voor iedereen een vriendelijk woord had.Wij zijn F1 liefhebbers en op verzoek werd een groot scherm in de bar voor ons opgezet.
Omdat het oktober was, was het hotel denk niet helemaal vol, altijd ruim voldoende plek in eetzaal en rond het zwembad.
Kortom, dit hotel is ons prima bevallen!!

Kamertip: Boek een kamer met zeezicht, dubbel en dwars waard.
Datum van verblijf: oktober 2021
Customer Care, Otros van Palladium Hotel Palmyra, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2021

Geachte Jolanda G,
We willen u graag bedanken dat u tijd nam om uw ervaringen op TripAdvisor te delen.
We zijn blij om te weten dat u een fantastische tijd bij ons had dankzij onze faciliteiten, onze vriendelijke medewerkers en ons eten.
We houden rekening met de genoemde aspecten op een constructieve manier voor onszelf continue te verbeteren, omdat al uw waarderingen belangrijk zijn voor ons.

Beoordeeld op 9 september 2021

Van bij het inchecken hebben we ons welkom gevoeld. Vriendelijk personeel, super service, lekker eten & COVID-proof ambiance 's avonds. :)
Het hotel is enorm proper en San Antonio ligt op wandelafstand om nog maar enkele troeven te noemen.
Wij zijn fan!

Keep up the good work.

Kamertip: Kies een kamer met zeezicht, je zal het je nooit beklagen...
Datum van verblijf: augustus 2021
Customer Care, Otros van Palladium Hotel Palmyra, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2021

Geachte Jovami,
Hartelijk dank voor de tijd die u nam om uw vakntire op TripAdvisor te delen.
We zijn erg blij om te weten dat je een geweldige tijd gehad met ons dankzij onze faciliteiten en onze medewerkers en dat u waardeerde aspecten zoals het eten en de locatie van ons hotel in de promenade van San Antonio.

Beoordeeld op 10 augustus 2021

alles zeer goed, wel weinig variatie in het eten. Vooral het dessert was iedere dag zo goed als hetzelfde. Ook de buffetten waren iedere dag voor 85% hetzelfde.
De bediening van het personeel was wel super.

Datum van verblijf: augustus 2021
Customer Care, Otros van Palladium Hotel Palmyra, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2021

Geachte centrum2021,
Hartelijk dank voor de tijd die u nam om uw vakntire op TripAdvisor te delen.
Ik waardeer uw positieve commentaar over ons personeel, zij werken hard om de wensen van onze gasten te volbrengen, tegelijkertijd wil ik u ook informeren dat wij uw suggestie in overweging nemen, gezien dit ons zal helpen onze klantendienst te verbeteren.

Beoordeeld op 28 september 2019

Kamers zijn goed, eten is goed, zwembad is kleiner dan je denkt en stoelen staan tegen elkaar.
Grootste probleem vinden wij dat er overal gerookt wordt, je moet dus constant een weg vinden tussen de rokers. Geen apart gedeelte bij het zwembad, en ook niet als je buiten wilt eten. Had 5 sterren kunnen hebben als dit wel het geval was.

Verder veel luidruchtige Engelsen in het hotel.

Datum van verblijf: september 2019
Customer_Care_PHG, Hospitality Manager van Palladium Hotel Palmyra, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2019

Geachte mmtravelstories,
We zijn erg blij dat u de kamer et ons eten leuk vond.
Wij betreuren dat sommige van uw verwachtingen niet zijn voldaan zoals we zouden hebben gewild.
We houden rekening met de genoemde aspecten op een constructieve manier voor ons programma van continue verbetering, omdat al uw waarderingen belangrijk zijn voor ons.