21 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
Trip.com
Expedia.comUS$ 290
Hotels.comUS$ 290
travelup.comUS$ 335
Beoordeeld op 13 oktober 2021 via mobiele applicatie

We waren een week in oktober in dit heerlijke hotel.
Bij aankomst om 11.30 bleek onze kamer zelfs al klaar. We hadden een 2 persoonskamer met uitzicht over het zwembad en zeezicht, echt prachtig, zeker ook bij zonsondergang , op de 4e etage. De kamer had 2 losse bedden tegen elkaar, airconditioning , een waterkoker, koelkastje. De badkamer had een bad waarin je ook moest douchen. Dat vond ik het enige minpunt. Ik heb liever een inloopdouche.
Verzorging was all inclusief, je kon 1 x pw in een a la carte restaurant eten, maar dat hebben wij niet gedaan omdat wij het eten in het buffetrestaurant van heel goede kwaliteit vonden. Vooral sushi avond vond ik heerlijk
Ook de drankjes aan de bar waren prima en all in duurde tot 1.00. Om 22.00 was er (bijna)elke avond muziek
Het personeel is ontzettend vriendelijk. In de hal zat elke dag Eliana, die er was voor al je vragen en voor iedereen een vriendelijk woord had.Wij zijn F1 liefhebbers en op verzoek werd een groot scherm in de bar voor ons opgezet.
Omdat het oktober was, was het hotel denk niet helemaal vol, altijd ruim voldoende plek in eetzaal en rond het zwembad.
Kortom, dit hotel is ons prima bevallen!!

Kamertip: Boek een kamer met zeezicht, dubbel en dwars waard.
Datum van verblijf: oktober 2021
Customer Care, Otros van Palladium Hotel Palmyra, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2021

Geachte Jolanda G,
We willen u graag bedanken dat u tijd nam om uw ervaringen op TripAdvisor te delen.
We zijn blij om te weten dat u een fantastische tijd bij ons had dankzij onze faciliteiten, onze vriendelijke medewerkers en ons eten.
We houden rekening met de genoemde aspecten op een constructieve manier voor onszelf continue te verbeteren, omdat al uw waarderingen belangrijk zijn voor ons.

Beoordeeld op 9 september 2021

Van bij het inchecken hebben we ons welkom gevoeld. Vriendelijk personeel, super service, lekker eten & COVID-proof ambiance 's avonds. :)
Het hotel is enorm proper en San Antonio ligt op wandelafstand om nog maar enkele troeven te noemen.
Wij zijn fan!

Keep up the good work.

Kamertip: Kies een kamer met zeezicht, je zal het je nooit beklagen...
Datum van verblijf: augustus 2021
Customer Care, Otros van Palladium Hotel Palmyra, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2021

Geachte Jovami,
Hartelijk dank voor de tijd die u nam om uw vakntire op TripAdvisor te delen.
We zijn erg blij om te weten dat je een geweldige tijd gehad met ons dankzij onze faciliteiten en onze medewerkers en dat u waardeerde aspecten zoals het eten en de locatie van ons hotel in de promenade van San Antonio.

Beoordeeld op 10 augustus 2021

alles zeer goed, wel weinig variatie in het eten. Vooral het dessert was iedere dag zo goed als hetzelfde. Ook de buffetten waren iedere dag voor 85% hetzelfde.
De bediening van het personeel was wel super.

Datum van verblijf: augustus 2021
Customer Care, Otros van Palladium Hotel Palmyra, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2021

Geachte centrum2021,
Hartelijk dank voor de tijd die u nam om uw vakntire op TripAdvisor te delen.
Ik waardeer uw positieve commentaar over ons personeel, zij werken hard om de wensen van onze gasten te volbrengen, tegelijkertijd wil ik u ook informeren dat wij uw suggestie in overweging nemen, gezien dit ons zal helpen onze klantendienst te verbeteren.

Beoordeeld op 28 september 2019

Kamers zijn goed, eten is goed, zwembad is kleiner dan je denkt en stoelen staan tegen elkaar.
Grootste probleem vinden wij dat er overal gerookt wordt, je moet dus constant een weg vinden tussen de rokers. Geen apart gedeelte bij het zwembad, en ook niet als je buiten wilt eten. Had 5 sterren kunnen hebben als dit wel het geval was.

Verder veel luidruchtige Engelsen in het hotel.

Datum van verblijf: september 2019
Customer_Care_PHG, Hospitality Manager van Palladium Hotel Palmyra, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2019

Geachte mmtravelstories,
We zijn erg blij dat u de kamer et ons eten leuk vond.
Wij betreuren dat sommige van uw verwachtingen niet zijn voldaan zoals we zouden hebben gewild.
We houden rekening met de genoemde aspecten op een constructieve manier voor ons programma van continue verbetering, omdat al uw waarderingen belangrijk zijn voor ons.

Beoordeeld op 26 september 2019

Fantastisch hotel, met prachtige schone kamers. Goede bedden en alles wordt keurig schoongehouden. Het eten is in buffetvorm , zeer divers en uitgebreid en goed verzorgd. Heerlijk gegeten elke dag.
Personeel is zeer attent en klantvriendelijk.
Echt een aanrader. Ik ga zeker nog eens hier naar toe!
Aan het strand en een klein stukje lopen naar het centrum

Kamertip: Ook toegankelijk voor mindervaliden en ze hebben prachtige suites. Aan de zeezijde
Datum van verblijf: september 2019
Customer_Care_PHG, Hospitality Manager van Palladium Hotel Palmyra, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 september 2019

Geachte Ans K,
Wij zijn verheugd om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf en dat het eten en de vriendelijk personeel voor u naar wens is geweest.
Wij kijken uit u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.
Vriendelijke groeten.