3 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 20/08/22
Gratis annuleren tot 21/08/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
Hotels.comUS$ 254
TravelocityUS$ 254
PricelineUS$ 342
Beoordeeld op 31 augustus 2017 via mobiele applicatie

Hotel op super locatie met 5 min in het centrum! Hotel kamers zien er ook prima uit! Het ontbijt vonden wij wat minder. 'Vers' gebakken broodjes waar je met je mes niet doorheen komt.
Al met al wel een top vakantie gehad

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 13 februari 2017 via mobiele applicatie

Een heerlijk en rustig hotel aan de rand van San Antonio en dicht bij prachtige baaitjes en stranden! Voor herhaling vatbaar. Kleiner hotel zonder al te veel kinderen, ideaal dus om even te ontsnappen aan onze eigen kinderen

Datum van verblijf: augustus 2016
reservas271, Director Comercial van Hotel Abrat, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2017

Heel erg bedankt voor het delen van uw ervaring, werken er hard aan om onze diensten te verbeteren!
Het hotel ligt op ongeveer 10 minuten lopen van het centrum van San Antonio
ongeveer 10 minuten van Café del Mar. De locatie is fantastisch en we zullen binnenkort een nieuwe eigen parkeerplaats.

Beoordeeld op 10 november 2016

volgens vele bezoekers een zeer mooi en gezellig hotel, het was helaas niet meer mogelijk om de gehele vakantieperiode te boeken omdat het hotel op 18 oktober de deuren ging sluiten voor een grote upgrade . van 3 naar 4 sterren hotel

Kamertip: dit hotel ligt op 15 minuten lopen van het uitgaanscentrum ,dus er is veel rust
Datum van verblijf: oktober 2016
Antwoord van management:Gereageerd op 21 november 2016

Dear guest, we are sorry that you could not book with us this year. As you have commented we are expanding and making improvements. We look forward to having you with us next year, we will have it open until the end of October 2017.

Beoordeeld op 4 juli 2016 via mobiele applicatie

Goede locatie. Weg van de herrie en toch binnen 15 minuten in het bruisende centrum. Verder is het zwembad vernieuwd, zie foto. Een aanrader voor de prijs kwaliteit. Ook is er sochtends een uitgebreid ontbijt.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 15 september 2014

Het hotel is prima te bereiken. Ligt in een lekkere rustige buurt. Het uitgaansleven is per voet goed te doen. De kamers zijn wat oubollig, mogen wel een verfrissing gebruiken. Maar de kamers worden goed schoon gehouden. We kregen elke dag schone handdoeken.
Het ontbijt is van prima kwaliteit. Altijd verse broodjes. Het avond eten is ook goed te doen, maar verwacht geen culinaire keuken.
Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.
En de gratis WiFi is ook zeer goed geregeld daar.

Kamertip: Een kamer met zeezicht heeft geen nut, staan toch bomen voor. En 's middags kun je zeker niet op je balkon zitten als je zeezicht hebt, veel te heet.
Datum van verblijf: september 2014