Beoordeeld op 7 juni 2018

het is een ouder hotel maar heel proper en gezellig gelegen aan de promenade maar toch rustig het eten is lekker het personeel is heel vriendelijk en aan de receptie heel gedienstig mek kan er ook buiten eten het zwembad is een beetje te klein en te weinig ligplaatsen neem een kamer aan zee kant wij hadden een standaardkamer op gelijksvloer niet te doen muffige geur en vochtig konden weinig verluchten daar de kamer aan een zijweg lag dus niet veilig om raam te openen bij het slapen ook geen kleerkast wel een apart hokje zonder licht doet dienst als kleerkast wel heel proper en goede matras de omgeving is heel tof

Kamertip: neem een kamer met zeezicht
Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 1 november 2016

hotelkamers beetje gedateerd geen fohn in badkamer geen koelkastje maar verder goed te doen,mooi groot balkon.
Het eten was goed lekker warm en gevarieerd werd steeds op tijd bijgevuld.
Het hotel ligt aan een wandelboulevard en direct aan de baai
Nadeel er waren geen ligbedden op het strand wel in de tuin en aan het zwembad,misschien door het einde van seizoen.

Kamertip: achterkant heeft uitzicht op de zee
Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 18 oktober 2016 via mobiele applicatie

Mooi zicht op de baai en op de wandeldijk vanuit op de balkon,personeel vriendelijk.Badkamer afgeleefd(bad in slechte staat,aan vernieuwing toe.Verlichting in inloopkast ontbreekt.Dubbel beglazing zou aanrader zijn voor geluids overlast.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 2 oktober 2016

kamer perfect, personeel heel lief, alles goed verzorgd, eten iets minder, in de buurt genoeg variatie om uit eten te gaan, aan de boulevard, het hotel zit even aan het einde van de boulevard dus niet te druk, genoeg leuke winkeltjes. Met de stads bussen kan je voor 2,35 euro naar een andere stad, echt goed te doen.

Kamertip: even zeggen dat je met balkon wil en strand uitzicht
Datum van verblijf: september 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 21 september 2016 via mobiele applicatie

Het was zoals gewoonlijk weer een super vakantie. Het is net alsof je er " thuis" komt. Wij verblijven altijd, komen als sinds 1994 hier, in het appartement. Maar alles was weer zeer goed verzorgd. Niets is het personeel te veel. Altijd vriendelijk geholpen. Tijdens ons verblijf boeken we ook altijd half pension bij welke we in het hotel nuttigen zodat we echt vakantie hebben. We zijn nu alweer aan het kijken wanneer we voor volgend kunnen boeken. En misschien wel voor 2 vakanties!!

Datum van verblijf: augustus 2016