6 personen bekijken dit hotel
Expedia.comUS$ 212
TravelocityUS$ 212
Agoda.comUS$ 232
Beoordeeld op 29 juni 2019

Leuke gezellige kamers en ruime badkamer.
minpuntje: de kamers worden met spuitflesjes "schoon" gemaakt. Ik persoonlijk zie liever een emmertje met sop. Veel schoner.

Ontbijt was goed! Vanaf 8 uur.

Mooi zwembad en lekkere ligbedjes.
minpuntje: de afgrijselijke muziek die er afgespeeld werd.(maar dat is mijn mening, ik
hou niet van dance, trance en house)
En er hadden wat meer parasols mogen staan.

Sportschool zat naast het zwembad, ideaal om 's ochtends even lekker te bewegen. Dan kan je daarna lekkerder liggen!

Locatie van het hotel was goed. Een straatje door en je loopt op de boulevard.

Kamertip: Aan de kant van de weg is het best gehorig. 'S avonds racen de auto's en motoren veel te hard over deze weg.
Datum van verblijf: juni 2019
Serra M, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Puchet, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juli 2019

Hallo SvanWissen !!
Heel erg bedankt voor de informatie, we zullen het in gedachten houden.
We stellen het op prijs dat u ons hebt gekozen voor uw vakantie op ons prachtige eiland Ibiza.

een groet, Hotel Puchet

Beoordeeld op 28 september 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel. Aangename ligging met de bushalte voor de deur. De kamer is schoon vriendelijk personeel. Nadeel is erg gehorig, er zijn gasten die met de deuren gooien,dronken terug komen en veel kabaal maken. Dit heeft vast te maken met de laatste week van de grote feesten.

Reistype: Reisde alleen
hotelpuchet, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Puchet, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2018

Thank you so much for your review.
We are sorry for the inconveniences that could cause other guests, we always try that all our guests feel at home.
Anyway, we are glad to know that your stay was nice with us and hope to see you back soon.

Beoordeeld op 26 september 2018 via mobiele applicatie

Zeer teleurstellend. Airco had de kamer eindelijk wat koeler na drie dagen. Er bleek ook schimmel in het airco rooster te staan. Tevens veel schimmel in de douchecabine. Het ventilatierooster in de badkamer is zo vies dat er weinig geventileerd wordt. Plakkerige nachtkastjes. Vieze koelkast vol met spetters. Ik viel van de stoel, want de zitting bleek er los op te liggen. Vies balkon. Ik weet dat je van een hotel met een paar sterren niet veel hoeft te verwachten, maar zoveel achterstallig onderhoud. En schoonmaken is een kleine moeite zou je denken.

Datum van verblijf: september 2018
hotelpuchet, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Puchet, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2018

We apologize for the inconvenience and we are very sorry if your stay was not as you expected. Asking to our staff, nobody have had any notice about this. If you have had any inconvenience, you should have told it to the reception and we would have solved it.
In any case, we hope you have enjoyed your holiday in Ibiza.
Regards.

Beoordeeld op 23 september 2018

Redelijk goed hotel. Jammer van de veel te harde muziek bij het zwembad. Van 11 tot 22.00 keiharde dance muziek om gek van te worden. Zeer onvriendelijk en niet gastvrije restaurant manager. Kijkt constant op zijn horloge om te kijken of de deur al dicht kan. Kamers redelijk, douche een drama.

Datum van verblijf: september 2018

Oops, we felt that your stay was not as expected.
Anyway, we hope you enjoy your holidays in Ibiza and see you back soon.

Beoordeeld op 15 september 2018 via mobiele applicatie

Hotel ligt dicht bij het centrum (ongeveer 15 minuten lopen naar de haven) maar toch lekker rustig. Heel fijn groot zwembad met voldoende bedjes. Ontbijt is prima, wel elke dag hetzelfde maar zeer uitgebreid met veel keuze. Verschillende soorten kaas, snij waren, broodjes, yoghurt, fruit maar ook Engels ontbijt. Kamers zijn niet groot maar wel modern en schoon. Personeel is zeer vriendelijk. Alleen de supermarkt vonden we erg duur en onvriendelijk. Een 100 meter verder op zit een goedkopere

Datum van verblijf: september 2018
hotelpuchet, Director de Relaciones Públicas van Hotel Puchet, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2018

Thank you very much for your review!
We wish our guest to feel at home and we are very glad to know that you had a pleasant stay with us.
See you soon.