Beoordeeld op 2 oktober 2018

Stijlvolle B&B-hotel met vriendelijke uitbaters en personeel. Wat een verademing! Mooie kamers, verzorgde setting, prima restaurant, leuk zwembad, ruime privé parking. een van de hoogtepunten qua verblijf op onze reis. Sterke aanrader.

Verbleef: september 2018, reisde met een partner
Silvia_Roth-Bruggers, Owner van Hotel Cortijo del Marques, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Bedankt voor de vriendelijke woorden, ook namens ons personeel. We proberen hier de verwachtingen van onze klanten indien mogelijk te overtreffen en het is goed te horen als ons hotelletje als een hoogtepunt van een reis wordt gezien. Nogmaals bedankt en hopelijk tot ziens! Eilko & Silvia

Beoordeeld op 12 augustus 2018 via mobiele applicatie

Hier moet een ster bij! Prachtige cortijo, een oprijlaan van 4 km brengt je in de middle of nowhere....
Heerlijk ontbijt, fantastisch diner en supervriendelijk personeel. De Nederlandse eigenaar komt ‘s avonds even een praatje maken. Wij kregen een spontane upgrade en sliepen in de Mirador, de torenkamer. Met 360 gr uitzicht!!
Hiervandaan het Alhambra bezocht. Aanrader.

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 19 juni 2018 via mobiele applicatie

2 geweldige dagen doorgebracht op een werkelijk fantastisch mooie rustige plek.
Je hebt een auto nodig om er te komen en rijdt een heel stuk door een onbewoond gebied op een soort gravel weg. Maar als je er dan bent kom je binnen in een paradijs. Je wordt heel vriendelijk ontvangen door een Nederlands sprekende hoteleigenaar. De kamer was meer dan geweldig met 3 ramen met een prachtig uitzicht over korenvelden olijfbomen en in de verte lag de Sierra Nevada. s’Avonds is er de mogelijkheid om te eten in het restaurant waar een chef achter het fornuis staat die de sterren van de hemel kookt. Er wordt een dagelijks wisselend 3 gangen menu geserveerd waar altijd aanpassingen op mogelijk zijn. De wijnkaart is zeer uitgebreid. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk echt een plek om je helemaal te ontspannen. We zijn vanuit deze lokatie ook naar het Alhambra geweest en dat was goed te doen.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 28 april 2018 via mobiele applicatie

In een woord geweldig . Zeer vriendelijke en behulpzame bejegening. Fraaie ambiance. Heerlijk eten. Elke dag een ander menu! Fraaie kamers. En een rust in een fraaie omgeving. Wel gewenst is een auto maar Granada is niet moeilijk te rijden. Ook de persoonlijke belangstelling van gastheer en gastvrouw is verrassend . Wij hadden een thuisgevoel.
Hier mag wel een ster bij.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 17 november 2017 via mobiele applicatie

Fantastisch rustique hotel in de buurt van Grenada. Groot eigen terrein en mooie ruime kamer in authentieke stijl.

Het was zelfs nog 29C begin november en dat maakte de (gehuurde) mountainbike tour in de heuvelachtige omgeving zwaarder dan verwacht. Daarentegen is het zwembad in deze tijd zeer verfrissend.

s’avonds komen de meeste gasten dineren in het zeer mooi verbouwde restaurant annex loungeplek met openhaard, waar je goed een borrel kan drinken.

Daarnaast is het personeel attent, maar zeker niet overdreven aanwezig. Kortom aanrader!

Verbleef: november 2017, reisde met vrienden