Beoordeeld op 4 december 2016

Sinds 4 jaar bracht ik elke winter maanden door in hetzelfde apartment, vorig jaar en het jaar ervoor wel 6 maanden, en was tevreden over het geheel. Het gebouw is net als de meeste gebouwen in de omgeving erg lelijk en dit gebouw is ook nog behoorlijk oud zodat het duidelijk tekenen van verval begint te tonen; eigenlijk had de boel al 10 jaar geleden gerenoveerd moeten worden. Omdat ik aan het appartement gewend was en het m.i. redelijk van prijs was bleef ik komen totdat ik er dit jaar, toen ik alles al had uitgepakt en mijn boodschappen had gedaan, achterkwam dat de prijs was verhoogd met ongeveer 45% en daar had ik natuurlijk niet op gerekend. Van andere gasten hoorde ik dat die wel van deze beoogde prijsverhoging op de hoogte gesteld waren (waardoor er al vele vertrokken waren naar een andere lokatie), voordat ze het jaar ervoor waren vertrokken naar huis; mij was echter helemaal niets verteld hoewel ik al mijn bagage bij Amarilis had achtergelaten en ze mij een tot volgend jaar hadden gewenst en er was ook geen reactie gekomen op mijn email waarin ik vertelde wanneer ik precies van plan was te arriveren en verzocht om een bevestiging. Niet alleen kreeg ik geen bevestiging maar ook werd niet van de gelegenheid gebruik gemaakt me in te lichten over de op handen zijnde prijsverhoging. Ik moest dus op zoek naar een ander onderkomen en kwam er toen achter dat dat niet alleen vrij eenvoudig was maar dat ik ook voor minder geld een mooier en beter gesitueerd appartement kon huren. Ik ben nu wel tevreden maar dit alles heeft me natuurlijk wel veel geld en tijd gekost.

Kamertip: zo hoog mogelijk vanwege de fitnessclub beneden en ook de karaoke van de overkant geeft geluidsoverlast.
Datum van verblijf: november 2016
  • Reistype: Reisde alleen
SmartlineAmarilis, Gestor de Front Office van Smartline Amarilis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 april 2017

Hello,
Thank you for you comments madam T, as we explained and you only listened other guest's input the rate you had didn't include the electricity or water costs which we had to support ourselves, please remember we didn't ask you to pay for those costs, to prevent this from happening we went back to the rate you always paid in the winter and did a discount which made it cheaper than what you paid in years before, unfortunately we couldn't do cheaper as it wouldn't cover our costs as it happen't last year, it was always a pleasure to have you here and it will be again if you want to come back.

With our best regards,

Beoordeeld op 25 oktober 2016

Wij zijn net 4 dagen terug van 12 dagen Portugal.
Ik heb genoten van zee strand en het heerlijke eten.
Wat ik wel vond is dat er slecht werd schoongemaakt in club Amarillis in onze kamer.
Maar buiten dat heb ik samen met mijn moeder een geweldige tijd gehad en we komen zeker volgend jaar terug.

Datum van verblijf: oktober 2016
SmartlineAmarilis, Gestor de Front Office van Smartline Amarilis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 maart 2017

Hello martjuhs,
Thank you for your comments, we hope to see you back this year.

Beoordeeld op 21 oktober 2016

Als je van het strand houd zit je goed, mits je goed ter been bent, voor ouderen die slecht ter been zijn of knie problemen is praia de rocha niet aan te raden er lopen stijle trappen naar het strand, strand is er netjes en heerlijk vertoefen prijzen van de strand tentjes zijn te doen. Op de boulevard veel toeristenwinkeltjes met hetzelfde aanbod wel verschillende prijzen dus neuzen is aan te raden, hebben bij de chinees/ jappaner Tokyo all you can eat gegeten voor €16,95 was te doen, Vanuit thomas cook/ neckermann vanuit het hotel een rondreis geboekt voor €80,- was het geld waard, hebben het hoogste puntje van de regio gezien en ook het westelijkse punt van west europa mooie foto's kunnen maken.Amarillis zelf vriendelijk personeel, hadden all inclusive , daar zit dus alleen eten en drinken bij en je kamer wordt iedere dag schoongemaakt. Binnen zwembad, en sporten moet je extra bij betalen. Buitenzwembad is wel erg koud.. Oja de binnen bar is gesloten op de momenten dat het restaurant gesloten is, s'avonds tot 23:00 open. Heb er lekker geslapen. Met de taxi ben je binnen 5minuten hij een shopping mal waar je een primark hebt die taxfree zijn waren verkoopt. Al met al een fijne vakantie maar helaas niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn en van het strand houden inverband met de stijle trappen.

Kamertip: Zaten aan de kant van de pool, mooi uitzicht!
Datum van verblijf: oktober 2016

Hello Claudine E,
Thank you for your comments, we always smile when a guests enjoys their time with us despite any inconveniences with the steps to the beach, we hope you can come back sometime soon for another visit.

With our best regards,

Beoordeeld op 10 september 2016 via mobiele applicatie

Het hotel was heel goed! De medewerkers waren erg vriendelijk, daarnaast waren de kamers ruim en netjes!. Wij waren hier met een baby. Alles was tip top geregeld. Ik wil Nuno bedanken voor zijn flexibilteit en service gerichtheid naar ons als klant!!!

Datum van verblijf: augustus 2016
SmartlineAmarilis, Gerente de recepção van Smartline Amarilis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2016

Hello anp1986,
Thank you for your lovely comments, we always try our best for every guest and it's very good to read how much they enjoy our apartments and service, we hope you take us under special consideration when you choose your next trip.

Nuno

Beoordeeld op 8 augustus 2016 via mobiele applicatie

Is er goed toeven is simpel ingericht maar is netjes.
Mensen zijn er vriendelijk en behulpzaam
Is zeker de moeite waard.
Ook voor kinderen.
Hebben ook de mogelijkheid om all inclusief te boeken
Al met al GOED

Datum van verblijf: augustus 2016
SmartlineAmarilis, Gerente de recepção van Smartline Amarilis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2016

Hello gradje f,
Thank you for your comments and review, we hope you consider our resort for your next vacation, we will be very happy to see you back.