Beoordeeld op 6 september 2017

Aftands ingerichte kamers, koelkast maakt heel veel lawaai, toen ik hierop wees zei men mij aan de receptie "zo zijn ze hier allemaal" .

Primitieve badkamer.
Verschrikelijk harde matras.
Het ontbijt is verschrikelijk, op mijn vraag voor "eggs sunny side up" kort en bondig: NO
In de in de bar moet je zelf naar de bar lopen om te bestellen...
Na 2 nachten uitgecheckt en ander hotel opgezocht.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 26 april 2017

Ruime kamer, met beloofde zicht op zee. Aan het einde van de gang de openbare patio met vol zicht op zee. Prima bedden en prettig bureau om aan te schrijven en een kofferrek beschikbaar. Minibar, die helaas wel dag en nacht bromt (ik slaap met oordopjes, maar dit kan wel een dingetje zijn voor mensen die niet tegen gebrom kunnen) en ruime kast met extra dekens die ik, omdat het nog fris was in het voorjaar, heb gebruikt. Helaas wel een kleine TV in een kast zodat je niet echt vanuit je bed TV kon kijken en alleen WIFI in de lounge die door het steeds opengaan van deuren aan beide kanten, nogal koud was. Zeer uitgebreid ontbijt. Prima zwembad, maar de ligstoelen er omheen waren nogal doorgezakt. Via de achteruitgang meteen aan de boulevard langs het strand en bij de kortste trap naar het strand (linksaf). Diverse restaurants op loopafstand.

Kamertip: Alle kamers zijn zo dat je altijd uitzicht op zee hebt.
Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 27 september 2016

We hebben in september één week doorgebracht in dit hotel. We zijn zeer tevreden over dit hotel, perfecte ligging direct aan zee en aan het begin van de (gezellige) boulevard waar talloze winkels, bars en restaurants te vinden zijn. De hotelkamer was ruim met een groot balkon met uitzicht over zee en zwembad. De matrassen van de bedden vonden wij te hard. Zwembad is ook dik in orde, er zijn in principe voldoende zonnebedden aanwezig. Toch verbleven in dit hotel weer enkele zielenpoten die in de vroege ochtend middels een badlaken een aantal van deze bedden claimden, zo zielig! Het ontbijt was redelijk uitgebreid, dus geen rede om te klagen. Het strand is via een trap te bereiken via de tuin van het hotel, daar kun je eventueel een zonnebedje met parasol huren voor een prijs van € 10,-.
kortom: hotel Luar is ons goed bevallen. Voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 25 augustus 2016 via mobiele applicatie

Het is mischien wat gedateerd, maar je hebt alles wat je maar wilt, airco op de slaapkamer een minibar je moet wel voor de drinken betalen ( is niet veel ) ondanks de boxspringbedden oud waren sliep ik prima inclusief mijn vrouw en dochters...
De ligging is perfect 2 minuten lopen vanaf het strand,heerlijk en het zwembad is ook prima het diepe gedeelte kan je niet staan dat is wat ik in de meeste hotels niet aantref.
Het ontbijt is goed, voor het avond eten zijn wij naar Bulli and pupe gegaan 4minuten vanaf het hotel aan de boulevard. Dat is een aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 23 augustus 2016 via mobiele applicatie

Mensen die zo zeuren ga dan naar een 4 of 5 sterren hotel.Prima hotel hoor.Wij hebben echt genoten van het zwembad.Zo nu en dan even naar de gezelllige bar voor een drankje of snack.Perfect gelegen bij boulevard en strand.Het personeel is heel vriendelijk.De 1 kan wel goed engels, de ander niet.Nou en?

Datum van verblijf: augustus 2016