Beoordeeld op 7 december 2017

een heel fijn hotel, het personeel is vriendelijk en behulpzaam. de kamers zijn ruim, de bedden zeer goed, net als de voorzieningen, ook in de badkamer. Vanaf het balkon met zitje hadden we een fantastisch uitzicht over het brede strand en de zee die de ene keer best onstuimig was en dan weer heel rustig, bijna rimpelloos.
Om op het strand te komen kan voor mensen die slecht ter been zijn een probleem zijn. Er zijn veel trappen langs de boulevard maar ze zijn niet even makkelijk te nemen. Super dat het Casinohotel een niet te brede privétrap heeft vanaf het al lagerliggende zwembadniveau, men kan zich aan weerszijden goed vasthouden aan de 'leuningen' van dik kabeltouw. Echter vind ik wel dat dat touw hier en daar strakker gespannen mag worden.
Op het strand ligt een lang wandelpad van houten planken, aan landzijde zijn heel gezellige barretjes die ook een eetgelegenheid hebben.
Het hotel ligt aan een gezellige wandelstraat met leuke winkeltjes, barretjes, eetgelegenheden, in de omgeving zijn zelfs 2 goedvoorziene winkels van Spar.
Kortom wilt u goed en relaxex een (korte) vakantie vieren dan bent u hier aan het goede adres.

Kamertip: kies voor een kamer met zeezicht
Datum van verblijf: oktober 2017
gruposolverde, Gestor van Hotel Algarve Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2018

Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your comments on Tripadvisor. We are delighted that you felt the staff exceeded your expectactions in regards to standards and service. We will be certain to share your kind words with the team.
We look forward to warmly welcoming you and your family again in the near future.
Best regards.

Beoordeeld op 11 oktober 2017

Hotel lag op een mooie locatie. Kamers waren ruim en schoon. Er was een zitje en er was (ruim) voldoende kastruimte en laden, om van alles in op te ruimen. In de kast was ook een kluisje, met makkelijke bediening. En omdat we zeezicht hadden, was er ook een balkon met heerlijk uitzicht over het strand en de Atlantische Oceaan en een zitje. Omdat de temperaturen overdag nog hoog waren (30-35C) kon de glazen schuifpui 's-nachts open blijven en wij heerlijk slapen met het geluid van de oceaan. Daardoor hoefde de airco niet aan, wat ik erg fijn vind. Badkamer was ook redelijk ruim en van alles voorzien. Lekker hoor om in een hotel een goed werkende douche te hebben, waar ook nog met kracht water uit komt! En altijd genoeg warm water! Wij hadden slapen en ontbijt en dat ontbijt was uitgebreid, goed gepresenteerd en elke dag smakelijk. De ontbijtzaal was ondanks, dat die erg ruim was, op "prime time" net niet ruim genoeg! Het was er dan erg vol, veel mensen uit de bediening, die zich dan het vuur uit de schenen liepen en dan was het er warm! Het balkon naast de receptie was een fijne plek om 's-ochtends even koffie te drinken, of 's-avonds iets sterkers te drinken bij de ondergaande zon. Er was een casino, wat ook een leuke avond besteding was en een restaurant. In de omgeving waren genoeg winkeltjes en restaurantjes. Als je niet zo goed ter been bent, is het minder geschikt. Er zijn best wel wat treden te nemen naar het strand.

Kamertip: Als je van de zee/oceaan houdt, dan is een kamer met zeezicht wel heel mooi!
Datum van verblijf: oktober 2017

Dear Guest,
Thank you for your comment, which deserve our best attention.
We are continuously looking for improvement therefore your comments are highly valued and have been
presented to our management team. Kindly accept our sincere apologies for the inconvenience.
We hope to welcome you again soon.
Best regards.

Beoordeeld op 21 mei 2017 via mobiele applicatie

Mooi en schoon hotel, vriendelijk personeel . Top zwembad met uitzicht op strand en zee. In de omgeving tal van restaurants die niet duur zijn. Tal van barretjes waar je goedkoop drankjes kunt doen. In het hotel is het eten en de drank uiteraard duurder; maar om de hoek vind je winkeltjes voor water of anderzijds.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 17 december 2016

Prachtige kamer met balkon zeezicht, minibar en een mooie badkamer. De ontvangst was zeer goed en het bedienend personeel is heel behulpzaam en gastvrij.
Dit is zondermeer een aanrader voor alle die er op vakantie gaan.
Het ontbijt verdiend gewoon weg een 10 als daar nog iemand iets over te zeggen heeft
kan beter niet op vakantie gaan.
Al met al ik kom er zeker nog eens terug, in vergelijking met andere hotels die ik en die zijn er meerdere in Praia da Rocha heb gehad is dit van superieure klasse.

Kamertip: Balkon met zeezicht is zonder meer een aanrader.
Datum van verblijf: december 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 22 mei 2016 via mobiele applicatie

Alles in het hotel is netjes en bovenal schoon! Lobby, zwembad en bar zijn stijlvol. De kamer was qua design misschien wat ouderwets maar alles was spik en span. Het personeel was heel aardig. Er is valetparking en daar hebben we dankbaar gebruik van gemaakt, super handig. Kortom complimenten!

Datum van verblijf: mei 2016