Vandaag geopend: 00:00 - 23:59

vanaf 56,39 US$
vanaf 172,63 US$
vanaf 115,09 US$
Beoordeeld op 26 mei 2018

geweldig om te zien hoe de rotsformaties uitgesleten zijn in de loop van de eeuw. hier is goed het verschil te zien met de vlakkere stranden van bv monte gordo

Datum van activiteit: maart 2018
Beoordeeld op 21 mei 2018

Heel mooie plaats met proper strand ideaal voor mooie wandelingen
Voldoende ligzetels en parasols die je kan huren voor zeven euro per dag
Voldoende leuke strandbars en helemaal niet duur om iets te eten of drinken

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 14 mei 2018 via mobiele applicatie

Om de omgeving te verkennen kwamen we hier terecht. Onze zoon heeft hier al eens vakantie gevierd. Wat een schitterende locatie met zeer mooi strand en baaitje. Erg modern en ziet er overal schoon en verzorgd uit. Ook is er een mooie haven bij voor de eigenaren van n boot. Aanrader !!!

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 6 mei 2018 via mobiele applicatie

Mooie stranden met leuke wandeldijk met aangename winkeltjes, en ook mooie rotspartijen helemaal tot aan ALVOR

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 1 mei 2018 via mobiele applicatie

Een van onze eerste ervaringen in de Algarve. Schitterend! Heerlijk om aan het strand te zijn en deze indrukwekkende rotsen te zien. Bijzonder dat je redelijk dicht bij kunt parkeren, in het voorseizoen gratis minpuntje zijn de hotels en appartementen , die moet je echt wegdenken.

Datum van activiteit: april 2018