“Mooi strand met spannende rotspartij”
Beoordeling van Praia Da Rocha

Praia Da Rocha
Van tevoren boeken
Meer info
122,11 US$*
Vanaf
Full-Day Algarve Tour door Convertible Cabrio uit ...
Geclassificeerd als nr. 4 van 19 dingen om te doen in Praia da Rocha
Attractiegegevens
29 april 2018 beoordeeld

Naar mijn mening heeft de Algaerve de mooiste stranden van de wereld. Dit is er eentje van. Heb zelf nagenoeg exact dezelfde foto gemaakt als hier gebruikt is.

28 april 2018 beoordeeld

Naar keuze lange wandelingen van wel 4 uur maken tot aan de haven, bij laag tij, fossielen of schelpen zoeken en gewoon in de zon hangen en af en toe af koelen in de oceaan, allemaal even heerlijk

15 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De aankomst was super hartelijk, meteen geholpen geweest. Bijna nooit een wachtrij aan de receptie en het personeel is heel vriendelijk. Kamers zijn zeer modern en kraaknet, dagelijks grondig gekuist. Ruime kamers, ontbijt best oké en heel goede, beveiligde (betaalde) parking. Kortom: topervaring. In onze kamer (511) werkte de ventilator niet in de badkamer, maar dat is slecht een klein smetje op dit hotel want het is een van de beste van Portimão. Als ik er nog eens ben, verblijf ik er opnieuw zonder twijfelen.

26 maart 2018 beoordeeld

hebben een vakantie gehad van 6 weken in portomao en gelogeert in praia da rocha
het is de tweede maal dat we dat doen ,een heerlijke plek is dat we zijn er geweest van 13 februari tot 29 maart erg gezellig met zijn Restaurantjes en winkeltjes maar vooral ijn mooi strand met de vele rotsen waar mooie wandelingen kunt doen naar praia do vau is super mar ook de stad is niet mis en ja er is een mooi groot winkel centrum dus praia da rocha is een zeker een aanrader

Bekijk meer beoordelingen
25 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de zoveelste keer Praia da Rocha bezocht. Vroeger was de houten trap naar het strand levensgevaarlijk, maar nu is die vervangen door een degelijke stenen trap met leuning. De typische rode kliffen brokkelen steeds meer af en de rotsen op het prachtige strand lijken ook kleiner te worden. Als je in de buurt bent, is het zeker een bezoekje waard.

Reizigers die Praia Da Rocha bekeken, bekeken ook

Olhos de Agua, Albufeira

In Praia Da Rocha geweest? Deel je ervaringen!