Beoordeeld op 29 september 2020

we zijn juist 2 dagen terug van casa bela moura en hebben al spijt terug te zijn in belgie
ik vond het daar op moment dat we er waren veel veiliger dan hier thuis.
we hebben een zeer goede vakantie gehad van 17 dagen lang nooit verveeld .
maar dat komt ook zeker door de goede zorgen van christophe en sofie en het goede personeel .
en hotel en de kamer en terrein plus zwembad zeer proper.
ik kan dit charme hotelletje zeker aanraden aan iedereen voor een goede zon en uitstapvakantie .
wij hebben er zeker terug zin in voor er terug te keren de volgende jaren
ik zou zeggen doe zo voort
patrick & josette

Kamertip: in het achterste gebouw
Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 6 augustus 2020 via mobiele applicatie

We werden allerhartelijkst ontvangen.
Het hotel is tegelijkertijd heel gemoedelijk en toch heel professioneel.
De service is uitstekend! Je krijgt heel wat interessante tips voor mogelijke uitstappen en indien nodig boekt Christophe uitstappen en/of restaurants.
Je kunt ook gratis gebruikmaken van fietsen.
Verder is een frisse duik in het zwembad na een warme dag zeker meegenomen.
Aan heerlijke restaurants ook geen gebrek.
En als je je dag gezellig wil afronden, haal je toch gewoon een lekkere fles wijn in de bar?
Doe zeker de wandeling op de kliffen en die de grottentocht per boot.
We hebben het nu rustig gehouden in onze bubbel, maar er is nog zo veel te zien en te doen dat we nog wel eens afzakken naar de Algarve.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 10 februari 2020

De service,zowel wat het personeel betreft als de eigenaars , is tot in de kleinste details verzorgd .Het onderhoud van de kamer is dagelijks perfect verzorgd. De locatie is echt een aanrader . Niet voor niets dat we dit jaar voor de 5e maal terug gaan . Hier geniet ge echt van 's morgens tot 's avonds .

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 28 oktober 2019

' Vlaams gevoel '. Personal toets van het management dagelijks voelbaar . Bovenop een uitgebreide kennis van de regio met aangepast advies . Top -ontbijt . Goede ligging .
Wel even checken welke kamer je wil .... zitten wat kwalitatieve details in de ligging

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 3 oktober 2019 via mobiele applicatie

Zeer verzorgd , aangenaam verblijf
Vriendelijk en zeer behulpzaam
heeft een familiale touch , maar Op een gereserveerde wijze , wat als zeer aangenaam ervaren word
Rustige en ideale uitvalsbasis voor uitstappen !
Zeer verzorgd en veelzijdig ontbijt , met iedere dag een verrassing en vers geperst fruitsap
De eigenaars en het personeel doen er alles asn om het verblijf heel aangenaam te maken , waar ze ook op een professionele manier in lukken .
Wij waren althans zeer aangenaam verrast !

Datum van verblijf: september 2019
CasaBelaMoura, Owner van Casa Bela Moura - Boutique Hotel & Wine, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2019

Hartelijk bedankt voor jullie verblijf in Casa Bela Moura.
Altijd welkom in het zonnige Zuiden.
Christophe