“Fijne plek met mooi uitzicht.”
Beoordeling van Vilarinho

Vilarinho
Geclassificeerd als nr. 15 van 40 Restaurants in Porches
Keukens: Europees
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne plek met mooi uitzicht. Ja, het is iets duurder dan de rest in de regio maar je zit echt op een verlaten strandje.. Daarnaast was het eten ook echt top!

Datum van bezoek: maart 2020

24 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een korte wandeling hier neergestreken voor koffie voordat we heerlijk in de zon gingen liggen...vakantie!
Vriendelijk personeel.
Mogelijkheid om binnen uit de zon met airco of op het terras te zitten, ook schaduwplekken!
Geschikt voor een drankje, lunch en diner.

Datum van bezoek: februari 2020
25 september 2019 beoordeeld

Prachtige locatie met zicht op zee op het kleine strandje tusen 2 enorme rotsen. Vissersbootjes varen aan en af. Ruime keuze om verse vis schotels te consumeren . Indien enkel drank, zelf af te halen aan de bar. Gezien locatie, eerlijke prijzen.

Datum van bezoek: september 2019
28 augustus 2019 beoordeeld

We wilden lunchen, we kregen de kaart en vervolgens kwam de oudere ober met brilletje ons vertellen dat we binnen 20 min klaar moesten zijn want dan zou het druk worden. Beetje rare opmerking! We moesten maar iets “snels” bestellen. Dit doen wij braaf waarop dezelfde ober weer beging dat we voor iets “snels” eigelijk aan de zijkant horen te zitten ipv op het terras.

We komen al 8 jaar in dit dorpje en op dit strand maar dit was de laatste keer dat we bij deze strandpaviljoen hebben gegeten!

Datum van bezoek: augustus 2019
15 juli 2019 beoordeeld

Heel mooie rustige locatie om met zicht op zee te eten (geen drukte zoals Albufeira ed), ga zeker voor vis van de dag, heerlijk!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Vilarinho bekeken, bekeken ook

Albufeira, Faro District

In Vilarinho geweest? Deel je ervaringen!