“Fantastisch , super , heerlijk , Top!”
Beoordeling van Indian Curry House

Indian Curry House
Geclassificeerd als nr. 6 van 42 Restaurants in Porches
27 september 2020 beoordeeld

Iedereen die ons kent qua beoordelingen weet dat we heel kritisch zijn. Dit restaurant is heaven. Wat heerlijk zeg! Alles was heerlijk. De enige klacht die ik heb is dat ze geen restaurant gaan openen in nederland en als dat in de toekomst wel gebeurt , kook ik nooit meer zelf. een dikke 10 voor dit restaurant.

27 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, snelle en vriendelijke servies met een goede ober die begrijpt hoe het vak werkt.
We bezoeken vaak Indische restaurants. Maar dit was toch echt wel de beste!

24 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste maal Indisch !
Ruime keus aan voorgerecht en hoofdgerecht.
Je kan kiezen niet spicy , beetje spicy of veel spicy. Veel keuze aan rijstsuggesties. Nanoo brood heel lekker. Mooie porties.
Voor 2 gin tonics , 2 voorgerechten en 2 hoofdgerechten met fles water 1,5 liter kom je toe met 50 euro. Aanrader !

Datum van bezoek: september 2020
carloslindo111, Owner van Indian Curry House, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2020

Thanks

20 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het beste Indisch restaurant dat ik ken!!!
We zijn nu al 3 winters naar de Algarve gekomen en dit blijft bij uitstek het beste Indisch restaurant dat we al mochten bezoeken.
Beste Naan brood ooit(zeker de garlic); 1 voor 1 de lekkerste schotels. Kip, lam,....noem het maar op. Perfect gebakken. Verschillende variaties rijst.
Grote porties!! En heel normaal van prijs!
Uiterst vriendelijke bediening!
Hier komen we ieder jaar meerdere keren terug

Datum van bezoek: januari 2020
sharma_Porches, Owner van Indian Curry House, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 januari 2020

Muito obrigado

1 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Paar keer geweest heerlijk gegeten, erg vriendelijk personeel goede service en erg leuk geserveerd. Echt een aanrader

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Indian Curry House bekeken, bekeken ook

Albufeira, Faro District

In Indian Curry House geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.