244 US$
View deal
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Official Website
Expedia.com244 US$
Priceline244 US$
Booking.com244 US$
Beoordeeld op 28 december 2017

Al vele jaren maakt een bezoek aan deze prachtige villa onderdeel uit van onze vakantie. De rust, de authentiek ingerichte kamers, de heerlijke gerechten in het restaurant en de gastvrije staf maken allemaal onderdeel uit van 'het perfecte plaatje'. Daarbij beschikt dit hotel over een mooi zwembad met een prachtig uitzicht over de omgeving.

Datum van verblijf: juni 2017
gemmapasquali, Proprietario van Villa Campestri Olive Oil Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2018

Dear Guest,
thank you for your nice review. It will be a pleasure to welcome you back and enjoy the marvellous views toghether.
Kind regards,
Pasquali family and all the staff

Beoordeeld op 24 oktober 2017

Villa Campestri is een prachtige locatie. We hebben een week genoten van de mooie omgeving, het grote zwembad (wat perfect was voor onze jongens), het heerlijk traditionele Toscaanse eten, het vriendelijke personeel en de gastvrijheid. Echt een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2017

Dear Carine,
We're really thrilled with your review! Thank you! Your remarks mean so very much to all of us here at Villa Campestri Olive Oil Resort. Looking forward to welcoming you again soon.
Kind Regards,
Pasquali Family & all the Staff

Beoordeeld op 6 juli 2017 via mobiele applicatie

Twee nachten verbleven in het hotel dat een eigen olijfgaard heeft. Prima hotel kamer in een mooi oud pand met prachtig uitzicht over het landschap. Geweldig restaurant in het hotel met klassieke Toscaanse gerechten en uitstekend ontbijt. De gastvrijheid van de zussen die het hotel restaurant runnen is geweldig. Ze zijn vriendelijk spreken perfect Engels en zijn heel behulpzaam. Echt genieten en bijkomen in een prachtige rustige landelijke omgeving.

Datum van verblijf: mei 2017
gemmapasquali, Owner van Villa Campestri Olive Oil Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juli 2017

Grazie Dear Enrico! Really hope to welcome you again in the near future!
Your words sound like music to us! We really push lots of efforts in what we are doing and it is great when Guests appreciate these efforts!
All the best,
Kindest Regards,

Pasquali Family

Beoordeeld op 11 augustus 2014

We hebben hier twee weken gelogeerd, dus we hebben het goed kunnen beleven. Een heerlijk locatie om helemaal tot rust te komen. De Kamer was goed. Wij waren hier met ons gezin waaronder twee meiden van 5 jaar. De kamer was een twee kamer appartement. Mooie kamer met een heerlijk badkamer. Wat niet fijn was, was dat je in de nacht de ramen niet open kon zetten zonder heel veel muggen binnen te krijgen. Ze zouden of horren voor de ramen moeten plaatsen. Wat de goedkoopste oplossing is, of ze moeten zorgen dat de kamer een airco heeft. Voor een **** locatie verwacht ik eigenlijk zowieso een airco op de kamer. De service van het personeel en de eigenaren is echt heel goed. Ze zijn zeer behulpzaam en willen je ook graag helpen bij het zoeken naar een leuk restaurant in de buurt of een activiteit. Wij waren zeg maar long-stayer. De merendeel van de bezoekers blijft een paar dagen. Ik vind dat je voor de long-stayers wel iets meer mag doen. Reken geen 54 euro bijvoorbeeld voor het wassen van een paar onderbroekjes, af en toe wat fruit op de kamer of biedt wat extra's aan. Niet omdat het moet maar omdat je daar het verblijf nog aangenamer door maakt. Dit resort heeft een eigen restaurant. ik zal daar een apart resentie over schrijven. Maar als je hier lang blijft raad ik je aan om ook elders te gaan eten. Zeker zo goed. En uiteraard hebben ze hun eigen olijfolie, of eigenlijk een eigen olijfolie machine welke de olie op ideale temperatuur houdt voordat het genuttigd wordt. Hier geven ze wat mij betreft niet genoeg aandacht aan, wat weer een gemiste kans is.
Zwembad is top, service is top, ontbijt prima en restaurant ook prima. Toch wel een minpunt is dat ze heel slecht WIFI hebben. wel gratis maar alleen te gebruiken in de lobby/salon. Niet op de kamer en niet bij het zwembad. WIFI moet net zo goed zijn als je ontbijt. Je gasten geef je ook geen koude koffie. Dus geen 5 sterren beoordeling maar 4.

Kamertip: Vraag naar een kamer met horren voor de ramen tegen de muggen. Geen wifi in de kamers, alleen in de lobby
Datum van verblijf: augustus 2014
Beoordeeld op 2 augustus 2014

We hebben een trip door Toscane gemaakt en bij dit hotel begonnen,
voor ons was dit de minste locatie. Supergoede service bij de balie, je
werd echt goed ontvangen. Kamers waren leuk en authentiek ingericht,
maar restaurant en vooral het terras vielen tegen wat sfeer betreft. Was
kaal en onpersoonlijk, dit mooie pand verdient meer en beter!!

Eten was prima, alsmede het ontbijt maar ook hier mistte het "extra's",
en helaas was ook de omgeving wat ons betreft de minst mooie van
hetgeen wij gezien hebben. De plaatjes waren ook zeker niet de moeite,
zou echt een ander deel van Toscane aanraden.

Datum van verblijf: juli 2014