Beoordeeld op 17 augustus 2021

Geboekt via Vacance select, een sta caravan. Deze was niet erg groot maar wel netjes en goed uitgerust, zelfs met een Nespresso koffie machine.
Heerlijk plek onder een van de vele bomen met voldoende schaduw.
Camping is wat ons betreft absoluut aan te raden maar houd rekening met het feit dat er voor echte tieners niet te veel te doen is.
In het restaurant lief een wat chagrijnige vrouw rond die niet zo behulpzaam was, maar het eten was redelijk. Helaas vanwege de COVID situatie waren er niet veel andere opties om uit te ten, wel diverse asfhaal mogelijkheden in de buurt.

Beoordeeld op 8 augustus 2021 via mobiele applicatie

Fijn: Mooie ruime plekken, prima zwembad met hondenplaats, keurig sanitair, super restaurant met zeer vriendelijk personeel. Keurige mini winkel, waar bijna alles te krijgen is.
Minder: zwemmen met badmutsen (in bijna heel Italië) communicatie vooraf matig, bagger WiFi en ronduit lomp en onbeschofte manlijke medewerkers van de receptie. Dames keurig btw.

Kamertip: Duidelijk alles van te voren aangeven!
Beoordeeld op 3 augustus 2021 via mobiele applicatie

Mooie camping met ruime beschutte plaatsen voor tent, caravan of camper. Vriendelijk personeel met een zeer goed restaurant erbij. Prima animatie voor de kids, jammer genoeg alleen in het Italiaans. Vanaf de camping zijn veel mooie plaatsjes te bezoeken in 1 dag.

Beoordeeld op 21 augustus 2019

We hebben deze zomer een erg leuk verblijf gehad op deze camping in een van de stacaravans. Ruim, netjes en heerlijk met airco in elke kamer die apart in te stellen zijn! De caravans staan voornamelijk opgesteld op een veldje met zn 4-en met in het midden een grote stenen BBQ. Je zit dan ook niet helemaal vrij maar de afstand tussen de caravans is groot genoeg om je toch privé te voelen. Voor onze dochter van 7 waren er heel veel leuke activiteiten, onze zoon van 10 vond het soms wel lastig om iets "interessants" te vinden om te doen. Er is een ontzettend leuke midgetgolfbaan, dat vonden beide kids helemaal leuk. Winkeltje is redelijk compleet maar wel in de rij staan voor je brood in de ochtend en als je van uitslapen houdt.... komt het geregeld voor dat de croissants etc uitverkocht zijn. Je kunt voor een leuk prijsje ook ontbijten in het restaurant s'ochtends! De camping ligt in de omgeving van het strand waar je zo bent en goed kunt parkeren ( Mare di bibbona) en mooie toscaanse plaatsjes. De grote steden waren wat ons betreft wat te ver uit de buurt om allemaal te bezoeken ( Florence is bijvoorbeeld 1.45u rijden). Al met al heel prettig. Enige nadeel vonden wij dat heel veel Nederlanders de camping heel prettig vinden, ik denk dat er voor 80% nederlanders op de camping zat. Dat verklaart waarschijnlijk ook de pizza met frikandel op de menukaart van het restaurant..... dat had van ons niet gehoeven ;)

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 7 augustus 2019

Wij zaten op een rustige plek op het einde van de camping. De camping ligt aan een redelijk drukke weg, maar daar merk je weinig van en het is een erg mooie camping veel groen. Wij waren met een gezin met 3 kinderen (4,4,6).
Sanitair wordt goed schoongehouden.
Zwembad heerlijk voor kinderen van basisschoolleeftijd: groot en veel plek waar je kunt staan. Prachtige lig(en speel-)weide om zwembad heen. Strand op korte afstand (2-3 km).
Verrassend goed restaurant met heerlijk eten en goede afhaalservice.
Animatie maken wij geen gebruik van maar leek prima en niet te opvallend aanwezig.
Erg Nederlandse camping (met o.a. Nederlands voetbal op centrale TV bij de bar), veel Nederlandse gezinnen met jonge kinderen.
Winkeltje prima. Midgetgolf leuk.
Veilige camping met registratie nummerborden en beveiligde toegang etc.
Aanrader!

Datum van verblijf: juli 2019
Camping_Le_Capanne, Responsabile relazioni pubbliche van Camping Village Le Capanne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2019

Dear mannes12345
thank you for your review. we are pleased that you enjoyed the campsite, our large swimming pool and the cleanliness and order of everything. In some periods we have many Dutch, but this is very nice for us because we are open to the whole world.
See you next time