Beoordeeld op 18 april 2019

De kamers waren klein maar romantisch en kraaknet. Het restaurant bekoorde met zijn frisse inrichting met prachtige kroonluchters. We hebben daar zeer lekker gegeten met een voortreffelijke huiswijn. Een plus voor de goede WiFi verbinding.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 25 september 2018 via mobiele applicatie

Goed hotel gelegen direct aan strand. Op loopafstand van de “trappen vd Turken” en 10 minuutjes rijden naar de vallei vd tempels. Locatie dus perfect.
Heerlijk over het strand kunnen wandelen waar leuke strandtentjes zijn.
Voor de avond genoeg restaurants in de buurt.
Zeer vriendelijk personeel. Bij inchecken konden we zelf kiezen welke kamer we wilden hebben en waar gelegen. Dit werd dus zeezicht met balkon.
Kamer wel niet zo ruim maar alles aanwezig wat er moet zijn. Bedden heerlijk en groot.
Ontbijt erg veel keuze, werd ook goed aangevuld.
Wij hebben geen spijt gehad van de keuze voor dit hotel.
Wat ons betreft een aanrader.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 5 september 2018

Vlak aan de zee, eigen zwembad met bar, ideaal om te ontspannen. Goede uitvalsbasis om richting Valle dei Templi en Agrigento City te trekken.
Ontbijt is iets uitgebreider als we gewoon waren in Italië, wat dus zeker goed is! Werd geserveerd in een grote balzaal.
Kamers zijn klein en hier hadden we absoluut geen uitzicht en geen balkon (straatkant, waarschijnlijk promo kamer).

Schandalig was wel dat ze blijkbaar een verjaardagsfeest hosten in de grote balzaal (waar de muziek pas om middernacht af ging). Gevolg: de kamers boven de keuken (de onze dus) hadden immens veel last van de keuken die blijkbaar de catering voorzag. Gekletter van borden tot 2u 's nachts. De 'nachtwaker' aan de balie kon amper Engels en wimpelde onze klachten meerdere malen af.

Gebrek aan respect voor de gasten.

Kamertip: Vraag een kamer die niet boven de keuken is!
Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 2 september 2018 via mobiele applicatie

We zijn hier twee nachten geweest, klassiek ingericht hotel, niet overdadig maar alles is er. Vriendelijk personeel en schoonmaak, ontbijt prima. We hebben beide dagen de lunch buiten bij het zwembad gebruikt en ook die was eenvoudig, maar smakelijk en niet duur. Het prive strandje is vrij ver van de zee maar daar staat tegenover dat de drankjes van de bar dichtbij zijn . Restaurants op loopafstand, het enige minpuntje was dat we een van de weinige kamers zonder balkon hadden en dat maakte de bewegingsruimte wat krap. We waren (bijna)de enige niet-Italianen, dat was wel speciaal.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 9 juli 2018

Mooi hotel direct gelegen aan het strand waar we zeker gebruik van gemaakt hebben. Het hotel was moeilijk te vinden aan het eind van de boulevard( Empedocle). Mooie uitvalbasis voor de vallei en scala dei turchi.
Mooie kamer met balkon en zeezicht. Het ontbijt was goed. Ruime parkeergelegenheid.
Wel druk maar ja ! prima voor hun. Leuk klein barretje aan het zwembad. Veel zitjes(ligbedden) op het privéstrand.

Datum van verblijf: mei 2018