16 oktober 2017 beoordeeld

Een plek om tot rust te komen. Landgoed met prachtig zwembad,hot pools, tennisbaan,
Prima restaurant. Fantastische uitvalbasis om omgeving te verkennen.
Bewegwijzering om locatie te vinden zou wat beter kunnen.

Kamertip: Kamers waar in de namiddag de zon op staat. Kun je in de nazomer nog buiten zitten
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
4 januari 2017 beoordeeld

Genoten van dit mooi optrekje, heel rustig gelegen. Propere verzorgde kamers, goed ontbijt, 's avonds lekker dineren op het terras. Goede rustige ligging, niet ver van de stad Noto.Men kan rustig genieten in de tuin en van het zwembad.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
29 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie rustige plek. Goede kamers, goed bed, goed ontbijt. Groter dan verwacht, maar desondanks heerlijk rustig. Beetje onpersoonlijk, maar dat kan ook lekker zijn. Puntje van aandacht is de WIFI; of traag of helemaal niet. Dat kan beter....!

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
28 juni 2016 beoordeeld

Fantastische plek, centraal gelegen om zuidoost Sicilië te verkennen. Noto, Ragusa, Siracusa, Palazzolo Acreide zijn prima te bereiken, als je bereid bent om wat langer te rijden kun je bijvoorbeeld Catania en de Etna bezoeken. Vooral dat laatste is een aanrader op een heldere dag. De kamers zijn netjes en compleet en comfortabel.
Prachtige tuin met schitterende olijfbomen die aan de rand van het zwembad zorgen voor de nodige schaduw op een hete dag. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Zo hebben we erg genoten van de service in het restaurant waar ze uitstekende regionale gerechten en wijnen serveren voor een zeer schappelijke prijs.
We zouden er zo weer naar toe willen en raden het iedereen aan!

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
16 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke locatie, rust, landelijke sfeer, vriendelijke bediening, wifi beter dan verwacht! Alleen de keuken was minder, en voor vegetariërs echt een tegenvaller. Na de eerste avond gevraagd om een ander menu de volgende dag: helaas. We kregen precies hetzelfde op ons bord: wat gekookte groente. En zwaardvis alsof het balletjes gehakt zijn zonder dat je de vis erin nog proeft..., nee. Dat hoeft voor ons niet.
Gelukkig was de wijn (Carthago, rood) prima, en zouden we het hotel zeker weer opnieuw bezoeken.

Verbleef: mei 2016