Lysanne v

Het was gewoon fijn.

Beoordeling van Hotel Club Eloro
4,0 van 5 bollen21 okt 2023 beoordeeld
Super vakantie gehad. Fijn hotel, lekkere eten, fijn strand met genoeg bedjes waar je heerlijk kan relaxen. Bovendien kan je in verschillende restaurantjes eten. Personeel was aardig en hardwerkend. En de hulp van Corendon dame was super. Verschillende tripjes gemaakt waaronder De Etna. Voor mij voor herhaling vatbaar.
Datum van verblijf: september 2023
Reistype: Bezocht met familie
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 22 okt 2023
Beste gasten, bedankt voor het delen van uw ervaring met ons. Met vriendelijke groet, KBR
  • BBIT
  • StayForLong
5.9 km van Hotel Club Eloro
Meer hotels in Noto bekijken
Beoordeeld op 14 oktober 2023

Dit is de derde keer in hotel Elora en het is nog steeds geweldig de locatie het personeel en niet te vergeten het Itiliaanse eten. Ook de omgeving niet vergeten Noto en Syracuse te bezoeken daar loop je door de geschiedenis.
Rob & Elina

Datum van verblijf: oktober 2023
KBR Kiwi Beach Resorts, Altro van Hotel Club Eloro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2023

Beoordeeld op 14 oktober 2023

Goed hotel. Prima kamer, goede bedden.
Eten goed, vooral de restaurants, pizzeria en siciliaans en grill restaurant is een beach bar waar je s middags kan eten. Heerlijk broodje hamburger, hotdog en friet, salade.
Prima ligging
Voor 5 euro heen en terug naar Noto met een busje, prive strand, lekker zandstrand loopt rustig af in het water.
Lekker muziekje op t strand en leuke animatie.
Zeker gezellig gehad hier in t hotel.

Datum van verblijf: oktober 2023
KBR Kiwi Beach Resorts, Altro van Hotel Club Eloro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 oktober 2023

Beoordeeld op 14 oktober 2023 via mobiele applicatie

Prima hotel. Basic kamer maar prima te doen. Super leuke animatie, elke avond gezellig. Veel Nederlanders hier nog in oktober. Dus leuk contact gehad. Strand is lekker, zandstrand loopt rustig af. S middags op t strand eten bij de beachbar prima, pizzeria lekker. Wel vooraf reserveren. Yvonne van Corendon heeft ons goed geholpen en een lekker restaurantje in Noto aangeraden. Wijnproeverij, heerlijk. Wij hebben een hele leuke week gehad hier!!

Datum van verblijf: oktober 2023
KBR Kiwi Beach Resorts, Altro van Hotel Club Eloro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2023

Beoordeeld op 14 oktober 2023

Ik zou dit hotel zeker aanraden. Schoonmaak komt elke dag langs en vervangt elke dag de handdoeken. Animatie zorgt zelfs in oktober nog dat er elke dag wat te doen is. Het eten is prima te doen en de sfeer is top. Het stadje Noto kan je met een busje naartoe en is zeker de moeite waard. Ook is alles goed geregeld door Corendon en zijn er elke dag excursies waar je aan kan deelnemen, zoals naar de etna (zeker de moeite waard ook).

Beoordeeld op 12 oktober 2023

Heerlijke vakantie gehad. Fijn hotel, met elke dag schone handdoeken en kamer netjes schoon gemaakt. Het strand is heerlijk en de zee ook. Genoeg en voldoende bedjes zodat je er niet om hoeft te veachten. Eten was goed en bovendien kan je ook in verschillende restaurantjes eten, wat wel fijn is voor de afwisseling en ook erg lekker. Vriendelijk personeel, en de dame van Corendon staat altijd voor je klaar. Gewoon heerlijk genoeten zoals het hoort.

Datum van verblijf: september 2023
KBR Kiwi Beach Resorts, Other van Hotel Club Eloro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2023