Beoordeeld op 3 november 2019

Neem een kamer op de eerste etage, groot balkon. Hogere etages hebben een erg klein balkon. Eenvoudige kamers, gedateerde badkamer. Harde matrassen, geen comfortabel bed. Ligbedden op strand en bij het zwembad zijn uitstekend. Een huurauto is aan te bevelen. Regel dit van te voren, vanaf het vliegveld dan is het goedkoper. Eten was heel uitgebreid in buffetvorm, erg veel keuze. niet al te warm. Wel goed van smaak. Handig om geel bandje te nemen anders heb je geen all inclusief meer na 22.00 uur. Wij waren er gezien de scherpe prijs wel tevreden over. Als je veel luxe wilt moet je een andere keuze maken.

Beoordeeld op 22 oktober 2019 via mobiele applicatie

Ben gewend aan luxere, dus duurdere vakanties te boeken, maar deze voordeligere doet daar zeker niet minder om. Alles is schoon, personeel professioneel. Ze zijn wel inderdaad wat chagrijnig, maar dat is dan maar zo (cultuur?). Vaak als jij wat opener bent, komen zij ook wel los. Valt op veel “gepensioneerden”, maar ook jonger publiek en ouders met kinderen (wij hadden er gelukkig niet veel). Strand ook zeer goed met goede bedden. In zee geen stenen of andere obstakels. Je kunt zo het zeewater in. Strand is slechts 150 meter breed. Slaapkamer is wel wat gehorig als je stampvoetende bovenburen hebt. Maar jôh, bekijk het positief en maak ook zelf je vakantie een beetje leuk. Ik geef het een dikke 9. Mis toch net even dat leukere interactie met personeel. ‘s Avonds kun je eten in vier verschillende restaurants. En wel een auto huren voor de mooie plekjes op Sicilië te ontdekken. En die zijn er! Go with the flow in het verkeer. Knipperlichten gebruiken ze hier niet; negeren alle verboden en gaan ervan uit, dat jij ook opzij gaat als ze recht op je af komen. Palermo is helemaal een spektakel. Speel het spel mee en er is niks aan de hand. Buiten het hotel heb je twee supermarkten. Voor de rest kun je wandelen en joggen. Maar geen winkeltjes. Vandaar de aanrader een auto te huren. Laat je niet teveel onzin verzekeringen aansmeren. Veel te duur, tenzij je het waard vindt. Veel plezier in Hotel Eloro.

Beoordeeld op 8 oktober 2019

Vanaf 26 september tot 7 oktober was elke dag een feest.
Enorme keus aan eten zowel in het grote restaurant als in de pizzeria het visrestaurant, en het Libanese restaurant.
Erg vriendelijk personeel een leuk entertainment team welke helaas weinig respons kreeg van de aanwezige gasten deze mensen waren van s morgens vroeg tot midden in de nacht bezig.
Van nors personeel heb niets kunnen merken je krijgt tenslotte van wat je zaait de oogst de azijn pissers daar gelaten.
Ook de klachten van koud eten vind ik ongegrond in Italië eten eten ze niet uit de pan die van het vuur komt daar eten ze met smaakt.
Voor mij was dit een top hotel en raad het zeer aan want zelfs de mensen uit het President Beach Hotel, wat hoger gewaardeerd wordt lieten zich over boeken

Datum van verblijf: september 2019
KIWIBEACHRESORTS, Responsabile relazioni con la clientela van Hotel Club Eloro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2019

Hallo halem002,
hartelijk dank. Wij hopen u graag te mogen verwelkomen in ons hotel

Beoordeeld op 1 oktober 2019 via mobiele applicatie

Direct aan het strand. Gerenoveerd hotel met ruime kamer maar een klein balkon zonder verlichting. Dagelijkse schoonmaak en handdoeken wissel. Inbijt, lunch diner in buffervorm. Niet erg gevarieerd. Verder nog een Libanees restaurant (reserveren gewenst) een vis restaurant aan het strand en een pizza restaurant. Personeelsleden vriendelijk maar hun Engels is matig. Vervoer ; paar keer per dag shuttlebus naar Noto.

Datum van verblijf: oktober 2019
KIWIBEACHRESORTS, Responsabile relazioni con la clientela van Hotel Club Eloro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2019

Hi petera 720,
hartelij dank. Wij hopen u graag nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 7 augustus 2019 via mobiele applicatie

Lekker voorseizoen uitje en kennismaking met sicilie. 15 dagen all in. Gehele oostkust bezocht middels excursies naar etna,tormina en siracuse, noto.
Zeer mooie steden.
Hotel max 3 sterren. Gewoon goed genoeg. 15 dagen voor 600 euro pp. Voldoende keuze en drankjes. Zeer mooi strand. Goed zwembad. Beachbar voor drankje en lunch.
Veel klagende nederlanders. Kamer en badk zijn schoon. Balkon waar geen twee stoelen oppassen.
Kortom relaxen op mooi strand, voldoende eten en drinken voor de prijs van paar dagen scheveningen.

Datum van verblijf: juni 2019