Beoordeeld op 21 mei 2017 via mobiele applicatie

We zijn hier drie dagen geweest en elke ochtend genoten van her uitzicht. Lekker ontbijt. Genoeg te bekijken in de omgeving. Bedoening bar matig maar was nog rustig.
Prima kamer. Een met terras en eentje zonder.

Datum van verblijf: mei 2017
hotel l, Responsabile relazioni con la clientela van Hotel La Corte del Sole, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2017

Dear Guests,
thank you for spending a bit of your time to write a review about your stay at La Corte del Sole. Your opinions are always very important for us!
Wishing to have you here again.
Kind regards

Beoordeeld op 16 mei 2017 via mobiele applicatie

Prima kamers met een zwembad op loopafstand van het strand. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam om de beste plekken in de omgeving aan te wijzen. Goed locatie om verschillende plekken in de omgeving te gaan zien.

Datum van verblijf: mei 2017
hotel l, Responsabile relazioni con la clientela van Hotel La Corte del Sole, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 mei 2017

Dear Guests,
thank you for spending your time to write such kind words of appreciation!!
Wishing to see you again at La Corte del Sole

Beoordeeld op 10 september 2016 via mobiele applicatie

Verbleven 3 nachten in dit perfecte "Agriturismo" hotel even buiten de mooie barok stad Noto. Kamers mooi en goed uitgerust, zitjes voor/naast de deur, met zelfs een apart oplaadblok voor telefoon/tablet, schitterend zwembad met luxe ligbedden. Aparte overdekte ruimtes om te zitten bij regen of heftige zon.
Ontbijt uitstekend en van alle lekkernijen voorzien.
Een aanrader bij uitstek.

Datum van verblijf: september 2016
hotel l, Responsabile relazioni con la clientela van Hotel La Corte del Sole, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 september 2016

Dear Guests,
thank you for for your kind words of apreciation and we wish you all the best!

Beoordeeld op 27 juni 2016

Sfeervol bijzonder hotel. Kamers zijn inderdaad aan de kleine kant maar dat wordt goed gemaakt door de gemeenschappelijke ruimten waar je gebruik van kunt maken. Heerlijke tuin met zitjes, zwembad met luxe bedden. Ik miste ergens een koelkast met flesjes mineraalwater. Dat moet kunnen bij deze prijs. Overigens was er op de kamer wel een koelkastje met inhoud. Prachtig terras voor het restaurant maar het eten viel erg tegen. Vlees zat vol zenen en was niet te eten. Wij hadden een paar dagen half pension en dat was geen goed idee. Relatief te duur. Ook de pasta was niet lekker. Wel goed groente buffet. Noto is vlak bij en daar kun je natuurlijk prima uit eten. Aardig personeel. Wij zijn twee keer naar zee geweest. Strand bij St Laurenzo moet je wel reserveren. Mooi zandstrand. Heldere zee. Uitgebreid ontbijtbuffet en fijne locatie.

Kamertip: Bij het zwembad heb je prachtig uitzicht
Datum van verblijf: juni 2016
hotel l, Responsabile relazioni con la clientela van Hotel La Corte del Sole, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2016

Dear Guests,
thank you for your time devoted to write about your stay at La Corte del Sole.
We will consider your suggestions to improve our services.
We hope you will like to come back at La Corte del Sole
Have a beautiful summer

Beoordeeld op 17 mei 2016

Hotel La Corte del Sole heeft een schitterend uitzicht op het achterland van Noto. In een kleine twintig minuten loop je naar een prachtig en verlaten strandje in een natuurgebied. Het zwembad is heerlijk en het hotel is landelijk ingericht. Een fantastische plek om enkele dagen te verblijven.

Datum van verblijf: mei 2016
hotel l, Responsabile relazioni con la clientela van Hotel La Corte del Sole, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 mei 2016

Dear Guests,
thank you for your kind words and we are glad that you enjoyed your stay at la Corte del Sole regarding to all details.
Wish you all the best